Esmee_98 schreef:CoonArt schreef:Ik weet trouwens ook niet waar ik terecht kan voor grondwerk...
Oproepje op de Boktmarkt/MP geen idee?
Tadaaaaaah! https://www.bokt.nl/markt/ad/467278/gro ... aangeboden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Esmee_98 schreef:CoonArt schreef:Ik weet trouwens ook niet waar ik terecht kan voor grondwerk...
Oproepje op de Boktmarkt/MP geen idee?
Nabster schreef:Trui schreef:sorry maar wat een onzin. Niet van jou uit maar vanaf de manege
Ik bedoel, ik ken jou verder niet maar je kan wel
‘Gewoon’ wat. Ik bedoel als je echt echt echt zwaar gehandicapt was, tot daar aan toe. Maar jij kan toch gewoon rijden? Op de vrijdaga vond is een les met drie mannen die ook niet echt veel doen bijvoorbeeld en denk niet dat jij minder bent dan hun? Ook Vincent is autistisch eTc en die mag wel. Jeetjeeee als ik Richard was mocht je gewoon in die les op vrijdag avond
Maar coonart, je bent niet dik. En ik zie zoveel mensen op capelse bijv rijden waarvan ik denk, als jij niet mag waarom hun dan wel? Ik bedoel flash ken ook wel wat hebben etc
95 kilo is te zwaar voor een paard. Klote voor CA, goed voor het paard.
Veel bewegen, geen suiker, minder koolhydraten. Kun jij zo weer paardrijden.
CharmingS schreef:Ik weet niet of je open staat voor een bepaald dieët, maar als je wil kan ik je wel een schema geven waar je gezond en snel mee af valt..Voor de zomer zit jij weer lekker op het paard, ff lekker gas er op, je hebt nu een mooi doel om voor te zweten.. Ik ga er binnenkort ook weer aan beginnen, al die wintervetjes er af
. Dus we zouden het ook nog via een afstandje samen kunnen doen als je wil
Geld ook voor andere bokkers die interesse hebben
). Daar zijn ze gewend aan wat extra uitdaging en doen ze niet moeilijk over een volwassen mannen formaat. Mijn 2m07 (en los over de 95kg hoor) vriend kon daar ook gewoon rijden in privéles en groepsles. Je kan mss niet uit 15 paarden kiezen, maar ze hebben meestal echt wel een stevige brave lopen. Hoppit schreef:Hee CoonArt, ga alsjeblieft even bij P.arkzicht kijken in Nieuwerkerk aan den IJssel (puntje weghalen he). Daar zijn ze gewend aan wat extra uitdaging en doen ze niet moeilijk over een volwassen mannen formaat. Mijn 2m07 (en los over de 95kg hoor) vriend kon daar ook gewoon rijden in privéles en groepsles. Je kan mss niet uit 15 paarden kiezen, maar ze hebben meestal echt wel een stevige brave lopen.
CoonArt schreef:purny schreef:Wel jammer voor je CA. misschien kun je eerst vragen of ze ook zwaardere mensen in de les willen nemen voordat je je gaat verheugen op dit
Dát had ik eigenlijk moeten vragen. STOM van me!