Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gucci_ schreef:Ik ga zeker veel ervaring eerst opdoen, en een diploma. Vergeet trouwens niet dat Anky vroeger ook liever poetste en bang was voor een nieuw paard
Gucci_ schreef:Ik ga zeker veel ervaring eerst opdoen, en een diploma. Vergeet trouwens niet dat Anky vroeger ook liever poetste en bang was voor een nieuw paardZou de freestyle niveau twee goed genoeg zijn?
Brainless schreef:Velen blijven het maar zeggen dat je een diploma moet hebben om verzekerd te zijn; dat is onzin.
Je kan gewoon een bedrijfsrisicoverzekering afsluiten (ook voor lesgeven/paarden trainen enz) als je geen erkend diploma hebt.
Qerty schreef:Ik vraag me wel af of die dan puntje bij paaltje ook gaat uitkeren mocht er iets gebeuren.
De verzekering zelf is gemakkelijk afgesloten, de polis geheel na kunnen leven een stuk ingewikkelder.
Brainless schreef:Velen blijven het maar zeggen dat je een diploma moet hebben om verzekerd te zijn; dat is onzin.
Je kan gewoon een bedrijfsrisicoverzekering afsluiten (ook voor lesgeven/paarden trainen enz) als je geen erkend diploma hebt.
FatCat schreef:Gucci_ schreef:Ik ga zeker veel ervaring eerst opdoen, en een diploma. Vergeet trouwens niet dat Anky vroeger ook liever poetste en bang was voor een nieuw paard
Phoa - jezelf vergelijken met Anky![]()
Desondanks haar angst, reed ze wel op die paarden op top niveau. Dat doe jij niet. Jij durft enkel aan longe te stappen.
Waarom begin je niet gewoon met stap 1 - meer ervaring opdoen en aan je angst werken.
Dan kan je gaan kijken naar opleiding. En dan pas druk maken over hoe je lesklanten krijgt