Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, terwijl ik wel weet dat ik het niveau gewoon aan kan

xopommetjexo schreef:hoi
Ik twijfel heel erg of ik dit jaar week 2 zal gaanSpoiler:
is het trouwens niet al vol??
Ik heb wel een aantal vraagjes dus ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden;
- Hoe word er les gegeven? zijn er veel verschillende mensen die les geven? hoe is de kwaliteit van de les? en dat soort dingetjes
- Ik kom waarschijnlijk in mijn eentje en ben wat verlegen qua vrienden maken, val je dan heel erg buiten de groep? (welke leeftijden zitten er dan nu ongeveer bij jullie in de groep?)
- Ik las in het topic van vorig jaar dat er mensen werden teruggezet naar het gewone kamp, gebeurt dit erg snel of was er iets anders aan de hand? Ik ben namelijk best bang dat het mij overkomt, terwijl ik wel weet dat ik het niveau gewoon aan kan

)
. Is de leeftijd ongeveer 16/17 jaar?
Iejoorr schreef:
Ik kom ook even binnenvallen!
Ik vroeg me af wat ongeveer de gemiddelde leeftijd is van het SGW kamp (wat een zin)
Ik wordt zelf namelijk 20 deze maand, en kindjes van 12 zit ik niet zo op te wachten. Is de leeftijd ongeveer 16/17 jaar?
En rijdt je veel buiten/cross, of ook normale lessen?
Ik twijfel of ik zal gaan, het ziet er namelijk wel heeeeel tof uit, maar week 2 ben ik op vakantie en week 5 ga ik zelf ook op kamp ergens anders. Dat wordt dan dus waarschijnlijk 2 weken achter elkaar kamp
zo makkelijk ben ik wel. Ga nu ook op kamp met 16 jarigen, ik ben nog gekker dan zij zijn haha.
Ben benieuwd naar het programma!

sterreke98 schreef:Hoihoi, ik reed net paard![]()
Tenten zijn verdomde koudneem iets warms mee haha.
Ons groepje (week 2) zit nu rond de 12 mensen tussen de 14-18.
Is wel erg leuk hoor
Als ik thuis ben wil ik evt nog wel meer info doorsturen
Waar ga je anders heen dan? Ik ga de week na SGW naar Les Chevaux op crossweek

)