Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
carlijntw schreef:Vaak naar dezelfde manege is inderdaad niet heel leuk.. Ik heb nu al op 3 verschillende paarden van haerst gereden (1 keer was een paard gehuurd bij een andere manege in zwolle), dus zal nu de 4e keer op een paard daar zijn..
Ik heb de maneges gevonden op de fnrs site bij de agenda van evenementen en wedstrijden (op de ruitersite)
maar iemand van mijn manege pff. Ik reed toen op bo en die liep wel lekker snel (met controle) haha ik zag afgelopen twee jaar dat hij op eigen manege veel slomer was! Shirley__ schreef:carlijntw schreef:Vaak naar dezelfde manege is inderdaad niet heel leuk.. Ik heb nu al op 3 verschillende paarden van haerst gereden (1 keer was een paard gehuurd bij een andere manege in zwolle), dus zal nu de 4e keer op een paard daar zijn..
Ik heb de maneges gevonden op de fnrs site bij de agenda van evenementen en wedstrijden (op de ruitersite)
Ik heb op Norman gereden, bij RSC Zwolle. Hij was daar ingehuurt, heb werkelijk alle hoeken gezien toen... Dat is nu alweer 3jaar geleden... Volgens mij weet iedereen het nog wel die daar toen ook heeft gereden. haha
Gelukkig daarna wel goede ervaringen met regiofinales

SRY schreef:Zijn er tot nu toe veel in de categorie 4
Iedereen is nu doorgestroomd zo te zien