Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

kirstenplat schreef:Ik moet 28 april de selectie rijden , ik doe voor de eerst keer mee aan de zitcompetitie en ik heb er superveel zinin! Ik hoop dar ik door kom maar anders kan ik het volgend jaar toch weer proberen. Heeft iemand nog oefeningetjes voor als je niet op je pony zitaar gwn thuis?? Ik wil zoveel mogelijk oefenen!
Wat ik zelf heb gedaan is, als ik achter m'n bureau zat of op een stoel, goed op m'n schouders te letten en op m'n rug. Schouders naar achteren en rug recht. Voor het doorzitten heb ik veel met m'n heupen gedraaid ( dat klinkt trouwens erg raar...) om deze los te maken. Verder uiteraard tijdens de lessen lekker oefenen en de beste tip voor de selectie....ontspannen en genieten
Succes!!! Kruimeltje86 schreef:kirstenplat schreef:Ik moet 28 april de selectie rijden , ik doe voor de eerst keer mee aan de zitcompetitie en ik heb er superveel zinin! Ik hoop dar ik door kom maar anders kan ik het volgend jaar toch weer proberen. Heeft iemand nog oefeningetjes voor als je niet op je pony zitaar gwn thuis?? Ik wil zoveel mogelijk oefenen!
Wat leuk! Ik heb zaterdag de selectie gereden en mag door naar de regio kwalificatieWat ik zelf heb gedaan is, als ik achter m'n bureau zat of op een stoel, goed op m'n schouders te letten en op m'n rug. Schouders naar achteren en rug recht. Voor het doorzitten heb ik veel met m'n heupen gedraaid ( dat klinkt trouwens erg raar...) om deze los te maken. Verder uiteraard tijdens de lessen lekker oefenen en de beste tip voor de selectie....ontspannen en genieten
Succes!!!
bente12 schreef:Nienke89 schreef:Wij hadden vandaag selectie ronde, ben door met 226,5 punten. We gaan voor de regiofinale naar Nijkerkerveen. Iemand ervaring met die manege?
ik heb er al 3 keer gereden voor de zitcompetitie fijne manege en fijne paarden!