Ervaring met ponykamp Les Chevaux?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 14:48

l0esje21 schreef:
In een rijtje achter elkaar aan tuffen??? Daar ben je zelf toch bij als ruiter?!? Dat ligt dan aan de kunde van jou als ruiter en niet aan het paard waar je op rijd. Als jij in een rijtje achter een ander aan rijd omdat je hem/haar er niet achter weg krijgt, ligt het toch echt wel aan de kwaliteiten van jou als ruiter. Misschien moet je daar eens over na denken....

Ehm, en bedankt? Ten eerste rijd ik niet op manegepony's, en ten tweede praat ik niet voor mezelf maar voor anderen. Een klein kind met weinig ervaring moet zo'n beest toch kunnen sturen? Ik zeg niet dat ik die beesten er niet achterweg krijg, ze horen daar gewoon naar te luisteren. Dit is niet specifiek Les Cheveaux, maar heel veel manegepony's. Als manegeruiter, lees: vaak een redelijk onervaren ruiter, moet je toch ook leuk kunnen rijden? En als jij dan een koppige pony hebt die niet bij de rest weg wil, is dat als kind lastig. En volwassen onervaren ruiters lukt het vaak nog wel, want die hebben veeel meer kracht als de kinderen. Maar die gaan over het algemeen niet meer op ponykamp.
En waarom zeik jij mij af? Ik geef mijn mening, dat moet kunnen, en als dat nou toevallig eentje is waar jij het niet mee eens bent is dat jammer.

rink

Re: Ervaring met ponykamp Les Chevaux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 18:26

Sanne het is schijnbaar niet jou mening maar jij spreekt voor anderen. Dus als mensen daarop reageren moet je die consequenties ook nemen. Je kunt niet alle maneges over een kam scheren.

DaisyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 23:01

Ik ga dit jaar naar Les Chevaux! 15 juli, aankomende zondag dus!
Weet iemand leuk paardje? Ik heb redelijk wat ervaring, en rij ook wat jonge paarden, dus kan wel wat aan. Iemand suggesties?

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 23:28

DaisyHorse schreef:
Weet iemand leuk paardje? Ik heb redelijk wat ervaring, en rij ook wat jonge paarden, dus kan wel wat aan. Iemand suggesties?

Gezellig, dan zit ik samen met een vriendin bij jou ;)
En een andere vriendin van mij is leiding die week.

DaisyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 20:27

Lauwttje schreef:
DaisyHorse schreef:

Gezellig, dan zit ik samen met een vriendin bij jou ;)
En een andere vriendin van mij is leiding die week.

Leuk, wordt vast wel gezellig
Ben je er al vaker geweest?