Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gwnikdus schreef:heey!
ik ga misschien volgende week ook hier ook strandrit..
ik heb veel rijervaring maar nog niet zoveel op het strand. Ik wil graag een paard die snel gaat maar die wel een hele goeie rem heeft..
iemand een advies
StillAngel schreef:gwnikdus schreef:heey!
ik heb veel rijervaring maar nog niet zoveel op het strand. Ik wil graag een paard die snel gaat maar die wel een hele goeie rem heeft..
iemand een advies
Een goeie rem? Die paarden stoppen echt niet als je met z'n allen over het strand rent. Maar je hebt natuurlijk bravere en minder brave.. Danny is een schatje, ik zat zelf op haflinger Iris die is ook heel snel maar wel braaf. Veel plezier !
gwnikdus schreef:heey!
iemand een advies
zoofje schreef:gwnikdus schreef:heey!
iemand een advies
alle paarden stoppen zodra de voorste stopt, ze rennen echt niet zomaar door. als je dan toch wil remmen kan je het best op skippy, die die gaat heel hard maar stopt echt zodra jij dat wilt
ivda schreef:ik ben van plan binnenkort daar een strandrit te doen, maar ik had nog 2 vraagjes.
hebben ze daar ook friese paarden, en zo ja, hoe zijn die op het strand? (niet te snel, luisteren ze goed enz.)
En hoe duur is een strandrit? dat kon ik op de site niet vinden.
Ik wil namelijk nog altijd een x een strandrit maken op een fries, dat lijkt me gewoon zo geweldig, frieen zijn echt mijn favorieten!
met het mystery(eigenlijk heet ze fjord. met haar kan je btw ook hele leuke buitenritten maken. heel braaf) verhaal.
Stellaaatje schreef:hey,
ik rij al 6 jaar op manege Poelenburgh. het is een super gezellige manege!
info over paarden. als je een heel mak paard naar het strand wilt zou ik kiezen voor Jakuza(waarmee ik zelf heel vaak naar het strand ben gegaan) of skippy of polly en nog meer. eigenlijk zijn alle paarden heel mak op het strand.
ik ben ook diegene die in de penny speeltmet het mystery(eigenlijk heet ze fjord. met haar kan je btw ook hele leuke buitenritten maken. heel braaf) verhaal.
als er nog vragen zijn kan ik ze beantwoorden.
groetjes Stella
ondertussen zijn Ilona,tornado,miss ambition en Danny overleden..... Chelle is met pensioen net als Zaartje ,Vera en Jaap Joris.