ponylies schreef:* Sommige Penny's maken overal waar ze komen vlechten in manen en staart, al dan niet met roze strikjes. Als u een paard signaleert met gevlochten manen, wees dan op uw hoede. De Penny kan nooit ver zijn.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SpecialBel schreef:vorige keer op de manege was er net zo'n beginnersgroep, stuk of 5 meisjes van 6/7,
gekleed in roze rijbroek + laarzen, hangend over hun schouder een knalroze pikeur poetstas,
daarin knalroze poetspullen met roze elastiekjes, incl. roze halster met hartjes
ik ging even de shetlanders een grote bostelbeurt geven, (was midden in de zomer, vacht was niet goed losgekomen) ik ging even spullen halen, kom ik terug, pony's zeiknat en die meisjes ernaast.
''Ja, ze hadden het warm, dus hebben we even de waterbak over ze heengegooit''. langzaam aan werd ik steeds kwader...(vraag me niet hoe het afgelopen is)
BlueStar schreef:Nauw hoor wat doen jullies lelijk over ons. Seker jaloers omdat wij wel alles kunnuh.
als jullies maar weten ik heb een egte hengst jaren geleden we een keer gekastereert ofzow en die lust geen groentesoep maar wel slobber erg nat dus beina soep hij lust ook graag popkorn en likt me helemaal af met zijnus tong.
Hier een foto om te laten zien dat hij een egte hengst is.
En ow ik verzorg hem niet hij is van mij
[img]http://i171.photobucket.com/albums/u297/ponyjolly/jolly/jolly2.jpg[/img
Maar ik zoek altijd nog meer verzorgpaardjuhs
BlueStar schreef:Nauw hoor wat doen jullies lelijk over ons. Seker jaloers omdat wij wel alles kunnuh.
als jullies maar weten ik heb een egte hengst jaren geleden wel een keer gekastereert ofzow en die lust geen groentesoep maar wel slobber erg nat dus beina soep hij lust ook graag popkorn en likt me helemaal af met zijnus tong.
Hier een foto om te laten zien dat hij een egte hengst is.
En ow ik verzorg hem niet hij is van mij
Maar ik zoek altijd nog meer verzorgpaardjuhs
gabjj8 schreef:Als ik dit zo lees ben ik toch wel een echte penny!!!
Alhoewel ik geen zwarte arabische hengst heb, heb ik wel 2shetlanderhengsten!!!![]()
En daarbij natuurlijk een gouden paard met blonde manen
Maar ach, weetje, ik ben er trots op om penny te zijn!!
En ja, het redden van paarden doe ik ook, want mijn hengsten zijn ook gered van de ondergang
SpecialBel schreef:vorige keer op de manege was er net zo'n beginnersgroep, stuk of 5 meisjes van 6/7,
gekleed in roze rijbroek + laarzen, hangend over hun schouder een knalroze pikeur poetstas,
daarin knalroze poetspullen met roze elastiekjes, incl. roze halster met hartjes
ik ging even de shetlanders een grote bostelbeurt geven, (was midden in de zomer, vacht was niet goed losgekomen) ik ging even spullen halen, kom ik terug, pony's zeiknat en die meisjes ernaast.
''Ja, ze hadden het warm, dus hebben we even de waterbak over ze heengegooit''. langzaam aan werd ik steeds kwader...(vraag me niet hoe het afgelopen is)
vuurneon schreef:Ik mis mijn pennytijd! Nu ben ik volwassen en moet ik verantwoordelijk zijn *snik*
Ik wil ook weert woeste paardjes temmen, invlechten met roze strikjes en en en geen verantwoordelijkheid ervoor nemen
Bontjee schreef:Arme penny‘s, volgens mij wordt ik ook gevaarlijk mijn paard loopt ook al rond met vlechtjes met paarse elastiekjes en ook nog een paars sjabrak tsjonge jonge