beware of the penny ........

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Thea_Ste

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 20:21

ponylies schreef:
* Sommige Penny's maken overal waar ze komen vlechten in manen en staart, al dan niet met roze strikjes. Als u een paard signaleert met gevlochten manen, wees dan op uw hoede. De Penny kan nooit ver zijn.

:')

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 20:25

Briljant!

Jongus!!!! IkKe gA mIjN WiLdE HeNgSSt ZZoO eEN sUpOr lEKkeR ZuikErKlOnTjE GeVUuuHH !!!
mAaRuHhh iK mOet miJn sLaApZaK NIIIeT VeRGeTEn WaNt iKKe SlAApiieE dOenn BiJJ MiJN WiLDUU HeNGsT

:')

EarthFocus

Re: beware of the penny ........

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 20:29

Als ik dit zo lees ben ik toch wel een echte penny!!!
Alhoewel ik geen zwarte arabische hengst heb, heb ik wel 2shetlanderhengsten!!! }:)
En daarbij natuurlijk een gouden paard met blonde manen <3

Maar ach, weetje, ik ben er trots op om penny te zijn!!

En ja, het redden van paarden doe ik ook, want mijn hengsten zijn ook gered van de ondergang :))

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 20:29

vorige keer op de manege was er net zo'n beginnersgroep, stuk of 5 meisjes van 6/7,
gekleed in roze rijbroek + laarzen, hangend over hun schouder een knalroze pikeur poetstas,
daarin knalroze poetspullen met roze elastiekjes, incl. roze halster met hartjes :')

ik ging even de shetlanders een grote bostelbeurt geven, (was midden in de zomer, vacht was niet goed losgekomen) ik ging even spullen halen, kom ik terug, pony's zeiknat en die meisjes ernaast.
''Ja, ze hadden het warm, dus hebben we even de waterbak over ze heengegooit''. langzaam aan werd ik steeds kwader...(vraag me niet hoe het afgelopen is :'))

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-11 20:31

:oo

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 20:32

SpecialBel schreef:
vorige keer op de manege was er net zo'n beginnersgroep, stuk of 5 meisjes van 6/7,
gekleed in roze rijbroek + laarzen, hangend over hun schouder een knalroze pikeur poetstas,
daarin knalroze poetspullen met roze elastiekjes, incl. roze halster met hartjes :')

ik ging even de shetlanders een grote bostelbeurt geven, (was midden in de zomer, vacht was niet goed losgekomen) ik ging even spullen halen, kom ik terug, pony's zeiknat en die meisjes ernaast.
''Ja, ze hadden het warm, dus hebben we even de waterbak over ze heengegooit''. langzaam aan werd ik steeds kwader...(vraag me niet hoe het afgelopen is :'))

Ga het toch vragen :')
Hoe is het afgelopen?? }:0

Emie99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 20:33

Inderdaad, hoe :))

charlie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 20:36

hahaha :D

BlueStar

Nauw hoor wat doen jullies lelijk over ons. Seker jaloers omdat wij wel alles kunnuh.
als jullies maar weten ik heb een egte hengst jaren geleden wel een keer gekastereert ofzow en die lust geen groentesoep maar wel slobber erg nat dus beina soep hij lust ook graag popkorn en likt me helemaal af met zijnus tong.
Hier een foto om te laten zien dat hij een egte hengst is.
En ow ik verzorg hem niet hij is van mij

Afbeelding

Maar ik zoek altijd nog meer verzorgpaardjuhs
Laatst bijgewerkt door BlueStar op 01-12-11 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Saars

wat un rotopic.. julie zyn gewoon alemaal sielug. ik maak aleen vlegtjes in harn vn merrys.

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 20:37

BlueStar schreef:
Nauw hoor wat doen jullies lelijk over ons. Seker jaloers omdat wij wel alles kunnuh.
als jullies maar weten ik heb een egte hengst jaren geleden we een keer gekastereert ofzow en die lust geen groentesoep maar wel slobber erg nat dus beina soep hij lust ook graag popkorn en likt me helemaal af met zijnus tong.

[img]http://i171.photobucket.com/albums/u297/ponyjolly/jolly/jolly2.jpg[/img

Pokemon!!!! *\o/*

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 20:39

Hahahaha hilarisch!! :') :')

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 20:41

Ik vOeL eM BeLeDuGdUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH Nu ga ik zamen meet mein mamma naar de paadjes die trosten mei alteid. July pesten Mei dat ga ik tegen mama zegun!! En nu gaa ik door de woeste stijn gallopperen met mijn WITTE arabisge paarden. Ze zein met zein twelven!!1

(oke ik dacht toc hdat ik penny was, maar nu denk ik dat ik toch wel mee val := hoop ik )

L0Tje97

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 20:44

BlueStar schreef:
als jullies maar weten ik heb een egte hengst jaren geleden wel een keer gekastereert ofzow en die lust geen groentesoep maar wel slobber erg nat dus beina soep hij lust ook graag popkorn en likt me helemaal af met zijnus tong.

Afbeelding

Nauw seg, wat flauuw,
hijs mijnes al hoowr. en hij is kei lievvv. ik houw van me paardjuhh <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

:D GE-NI-AAL topic
(ineke, oke vooruit, je mag jol houden :P )

trouwes mun andere paard is een havlinger en heul wild, dat hebbuh jullie niet he?

BlueStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 20:51

hey lotte
jij ook hierus? maareh jol ken ik langer hoor dus is ie van mij en die andere havelinger is niet wild bij mij hoor.
ik heb hem getemt en is nu heeeeel mak /3

L0Tje97

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 20:53

nou zorry hoowr maar jij kan dus zoiezo niet op hum rijde,

je ben te klein en onerfaren voor um. dus.

marjoleinft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 21:15

gabjj8 schreef:
Alhoewel ik geen zwarte arabische hengst heb, heb ik wel 2shetlanderhengsten!!! }:)
En daarbij natuurlijk een gouden paard met blonde manen <3

Maar ach, weetje, ik ben er trots op om penny te zijn!!

En ja, het redden van paarden doe ik ook, want mijn hengsten zijn ook gered van de ondergang :))

ben ik nu ook een penny?

ik heb een goudkleurig paard met blonde manen en kan er op rijden zonder zadel en hoofdstel.
Afbeelding

en ik knuffel mijn veulen zelfs dood! ze is niet echt dood hoor ze slaapt alleen.
Afbeelding

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 22:34

gabjj8 schreef:

Het erkennen van het probleem is de eerste stap naar de oplossing :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 22:37

eigenlijk hoort hier ook een afkick programma bij :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 22:38

Ik mis mijn pennytijd! Nu ben ik volwassen en moet ik verantwoordelijk zijn *snik*

Ik wil ook weert woeste paardjes temmen, invlechten met roze strikjes en en en geen verantwoordelijkheid ervoor nemen :D

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 22:42

SpecialBel schreef:

Nu zijn we benieuwd :o

BlueStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 22:44

vuurneon schreef:
Ik mis mijn pennytijd! Nu ben ik volwassen en moet ik verantwoordelijk zijn *snik*

Ik wil ook weert woeste paardjes temmen, invlechten met roze strikjes en en en geen verantwoordelijkheid ervoor nemen :D

Heb ik toch 1 troost voor je vuurneon ooit ben je zo oud dat je weer kinds wordt. Zorg dat iemand voor die tijd weet wat nu jou droom is.
Enne ik heb nog een woeste hengst staan hoor, mag je met al je hart, invlechten en roze aankleden (zolang je het Lotte onze verzorgster het maar niet verteld ;) )

@ SpecialBel vertel vertel vertelllllll

LEKKERGEK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 22:56

Bontjee schreef:
Arme penny‘s, volgens mij wordt ik ook gevaarlijk mijn paard loopt ook al rond met vlechtjes met paarse elastiekjes en ook nog een paars sjabrak tsjonge jonge :o

Mijn verzorgpownie (haflinger, 1.5, hengst, superwild, ingereden, en alleen ik en de eigenaar kunnen erop, ooh hij loopt trouwens ook in het Z _O- :+) loopt ook met vlechtjes en roze dekjes halsters en bandages, hihi ach, ik ben al gevaarlijk in dat opzicht denk ik haha.

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:06

haha waar is de af kIk KlinIek (so zgrijv k t tog weel goet?)

LEKKERGEK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:14

nEej ut Iss aF kIk klInIeek :)