Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, het is niet mijn manege hoor! Ik rijd op de Paardesprong in Neerijnen, is ook een topic over (wel een stuk positiever...)
)__Laura schreef:Robbedoes is al lang verkocht.. Beestje had last van singelvrees & daar konden ze niet zo fijn mee omgaan daar..

Calanddra schreef:Hier nog mensen die haflinger Belle kennen?
Ze heeft enkele tijd terug op deze manege gestaan. Ondertussen staat ze al 2 jaar bij mij op stal, de eigenaren zijn dan ook erg benieuwd naar meer informatie (hoe was ze, foto's, aan wie is ze verkocht, etc) over Belle.

dankje!
iig dus op haar derde, maar we weten niet waar ze daarvoor was.
)
maar de manege kon daar dus niks over zeggen. Het lijkt me dat als dat zou zijn ze dat zouden melden. Ze konden niet eens meer de jaren noemen dat ze er was 
robinkusje schreef:hoezo dronke alcoholist?
hij is 62 hij is een oude man, misschien is ie soms een beetje raar maar hij is een prima mens hoor dus ik weet niet wat jij allemaal zegt maar kom anders deze zomer weer leiding geven?
Dan zie je dat alle kinderen het er super naar hun zin hebben en dat het een geweldige manege is met superleuke ponykampen
Saffier & Shapo de beste paardjesss <3