lelijke pony?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mustang1995

Re: lelijke pony?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 11:21

Ik ga wel een paar fotos plaatsen morgen denk ik.
:D

XxXxXxXxXxXx

Arabische

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 11:33

Nouja zeg, wat een maffe kinderen 8)7
Je moet er gewoon boven staan hoor, en dat ze in je pony gaan knippen? Belachelijk.

Ik zou zeker snel naar de eigenaar van de stal gaan, en je probleem uitleggen.
En slot op je kast :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 14:11

Heb je inmiddels al actie ondernomen? Ook ik ben inderdaad zeer nieuwschierig naar de foto's van je pony, als het even kan met de mishandelingen zichtbaar.

Elegance_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 15:24

Ik echt een grote bek tegen ze gegeven! Sorry hoor maar ik vindt het niet normaal dat ze aan jou pony en aan je spullen zitten. Als ik jou was zou ik met je ouders naar de stal eigenaar gaan. Succes ermee;)

Mustang1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 20:00

ik ga zo snel mogelijk foto's plaatsenze staan alleen niet op deze comp. helaas heb ik volgens mij geen foto's van de 'mishandelingen' jammer

xxxxx

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:36

Kan jou het wat schelen wat anderen van je pony vinden.
Zolang jij er maar verliefd op bent;)

_Miistral_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:55

Ik vind dit egt niet kunnen, als je dat bij de mijne deed zomaar knippen in iemand andermans pony?
ben je wel hellemaal van de zotte, ik zou het melden, meestal (wat ik vaak heb meegemaakt)
worden die kinders weg gestuurd, als dat niet het geval is, zal ik gewoon naar een andere stal gaan
zoeken, waar normale mensen lopen.

x

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:58

Mustang1995 schreef:
Ik ga wel een paar fotos plaatsen morgen denk ik.
:D

XxXxXxXxXxXx

Ik wacht af, ik wacht af, ik wacht af :z
Heb je het al met je ouders erover gehad ? ( ze zijn gewoon jaloers, wie wil er nou geen Mustang :') )
Laatst bijgewerkt door Mitchall op 23-03-09 23:01, in het totaal 1 keer bewerkt

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 23:00

Dit noem ik jaloezie!!!
Ze zijn jaloers, eigenlijk willen ze ook wat jij hebt maar ipv dit toe te geven doen ze naar tegen je.
Ik zou me hiervan niks aantrekken wat ze zeggen maar hetgene ze doen vind ik wel heel kwalijk.
Zoals je pony teveel voeren en verknippen.
Dit zou ik dus niet pikken.

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 23:13

helemaal met de rest eens!
Wat een flauwe meiden zeg!
Ze zijn vast gewoon jaloers op jou!

Heb je het al met je ouders besproken?
Gewoon ze er op af sturen hor! Je hebt
je pony voor de lol, en zo ga je er misschien
zelfs tegenop zien om er heen te gaan, en
dat is niet de bedoeling!
succes!

Ew_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 23:16

Nou ja, rare mensen lopen er toch op de aarde rond zeg...
Als er niks tegen gedaan wordt, zou ik misschien gewoon kijken of je je paard ergens anders kan stallen.
Heb je er al iets van gezegd?

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 23:18

wat een kinderachtige flauwekul zeg. hoe oud zijn die meiden? ik vind het gewoon zielig voor ze. verder tja: gewoon je neus ophalen, en het beste wat je kunt doen is ze gewoon hardop uitlachen ;) dan voelen ze zich stom.
verder dat voer stelen en aan je pony zitten en dergelijke zou ik absoluut niet tolereren. stap eens naar de eigenaar van stal!

Mustang1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-09 20:18

hoi ik ga een slot op mijn stal en voerton doen en ik ben naar de stal eigenaar gegaan en naar me ouders en die hebben gepraat met hun ouders het is veel minder geworden knippen doen ze niet meer voer geven ook niet maar ze pakken het wel voor hun eigen pony's daarom ook een slotje ze zijn ook een stuk aardiger maar vriendinnen worden we nooit wel ik ook niet met zulke jaloerze maffe gestoorde (noem maar op) kinderen
allemaal heel erg bedankt ik houd jullie op de hoogte (binnenkort ook foto's)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Mopske08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 20:26

das al zeker stap in goede richting. Ik ben blij dat je er met je ouders over gepraat hebt!

Ik hoop dat ze nu met hun poten van je pony blijven...

Mallodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 20:30

Amai , wat een poedersuiker ? (sorry maar heb ergeen andere woorden voor)
Kunnen ze hun eigen voer niet betalen ofzo ?
Van je pony moeten ze afblijen , waar halen ze het recht vandaan ?

Ik heb het ook een tijdje gehad , dat sommige meiden zich beter voelden dan mij en echt stom deden. Nuzet ik me daarboven maar als ze ooit aan mn paard zouden komen of mn spullen .. dat moeten ze echt niet doen .
Na een tijdje zou ik wel eens een flinke tik op hun neus kunnen geven geloof ik . (heb ik nog nooit gedaan maar als ze aan mijn paard komen dan gaan ze echt te ver!)

Idd , slotje en hun ouders moeten ook maar eens weten wat voor lieve kindjes ze hebben ;) Goed bezig zo !

Mallodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 20:31

Die poedersuiker is vervangen door bokt .. ik bedoelde k*tmeiden

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 20:37

Bah, gelukkig dat er actie is ondernomen. Ik hoop dat je een leukere tijd tegemoet gaat. :)

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 22:02

Mustang1995 schreef:
hoi ik ga een slot op mijn stal en voerton doen en ik ben naar de stal eigenaar gegaan en naar me ouders en die hebben gepraat met hun ouders het is veel minder geworden knippen doen ze niet meer voer geven ook niet maar ze pakken het wel voor hun eigen pony's daarom ook een slotje ze zijn ook een stuk aardiger maar vriendinnen worden we nooit wel ik ook niet met zulke jaloerze maffe gestoorde (noem maar op) kinderen
allemaal heel erg bedankt ik houd jullie op de hoogte (binnenkort ook foto's)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Een slot op de stal is voor dit probleem misschien heel wijs, maar wat als er brand uit breekt op stal dan kan niemand de pony eruit laten.
Een slot op je voerton is goed.

thunderking

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 13:10

Tijd om een stal te vinden waar ze van elkaars paarden/pony's afblijven! en die stomme meiden lekker laten waaien! sterkte ermee

Bigbrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 22:35

ik zou naar de club eigenaar gaan
vragen of die tips heeft of dat stalhulpen hem in de gaten kunnen houden ofzo
dat iemand anders een keer iets van zegt waar ze wel naar luisteren

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 00:00

Jeetje, zou er niet van kunnen slapen als ze zomaar bij mn paard zouden komen en manen e.d. af knipten!

Hoop dat je wat aan de tips hebt hier. Laat je snel weten of het gelukt is?

Ben je van plan een andere stal te zoeken??

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 00:08

Geen slot op je stal doen hoor, stel er gebeurt iets, brand of zo dan kan die stal niet open. Gewoon naar de staleigenaar stappen en zeggen dat als dit volgende week nog zo is dat je direct weggaat. Zeg tegen die meiden dat het laf en kinderachtig gedrag is, en dat je zeker maatregelen gaat nemen om erachter te komen wie dit doet. Daarnaast als ze zo doorgaan met plagen, zou ik naar de rector op school stappen. En dan kunnen die ouders hoog of laag springen, je knipt toch echt niet zelf je pony's haren zo? dus er moeten oplossingen komen.
succes..

Mallodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 15:42

Inderdaad ! Slot op de stal is gevaarlijk , en als de kinderen erin willen dan klimmen ze toch over de deur hoor..
Die meiden moeten serieus op de vingers getikt worden.
Stel de staleigenaar maar voor de keuze
- die meiden stoppen
- of je gaat weg met je pony
Je bent al goed bezig door naar oplossingen te zoeken ! Want dit kan zo niet verder.

tulp2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 17:17

ik denk dat deze vriendinnetjes jou gewoon aan het pesten zijn. dat zijn geen vriendinnen, maar vervelende klieren. Vertel het je ouders zo snel mogelijk en verhuis desnoods van stal, ik weet niet waarom ze jou pesten, maar je kan er niets aandoen, waarschijnlijk jaloezie. Je pony zal echt niet lelijk zijn en niemand heeft het recht met zijn tengels aan jouw pony te zitten, :( . TS, sterkte

XAngel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 17:22

hee,,

wat verveldn zeg! maar trek je er maar niks van aan! je paard is vast mooi. en mijn pony wil ook niet goed aan de teugel en gat er ook wel eens vandoor. meestal zeggen mensen dat omdat ze zichzelf hoger dan jouw willen hebben. niks van aantrekken! o, misschien moet je ee slotje op jevoer & je kist doen. bij ons op de manege hebben wij (mensen met een eigen kist) dat ook allemaal!

komt vast wel weer goed;) :(:)