Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annamarieex schreef:Ik heb even een rare vraag,
Wat voor consquenties heeft het voor je proef om in F12 licht te gaan rijden?
Ilja000 schreef:Volgens een van de bijscholingen is dat in overleg mogelijk als je een beperking oid hebt. Dan kan het secretariaat met de jury overleggen. Het moet niet zo zijn dat als jij om een beperking of medische reden écht niet door kunt zitten, je vast gaat lopen. Anderzijds, moet het niet een excuus gaan worden omdat je het niet zo goed kunt of je paard niet lekker zit. Dus: overleg.
Er wordt dus vanuit de FNRS zelf geen dispensatie gegeven.
Wie boven de F12 hier en daar een onderdeel blijft lichtrijden (dus het doorzitten vergeet) krijgt van mij een onvoldoende.
Annamarieex schreef:Ilja000 schreef:Volgens een van de bijscholingen is dat in overleg mogelijk als je een beperking oid hebt. Dan kan het secretariaat met de jury overleggen. Het moet niet zo zijn dat als jij om een beperking of medische reden écht niet door kunt zitten, je vast gaat lopen. Anderzijds, moet het niet een excuus gaan worden omdat je het niet zo goed kunt of je paard niet lekker zit. Dus: overleg.
Er wordt dus vanuit de FNRS zelf geen dispensatie gegeven.
Wie boven de F12 hier en daar een onderdeel blijft lichtrijden (dus het doorzitten vergeet) krijgt van mij een onvoldoende.
Nee, het is niet dat ik niet kan door zitten maar ik vroeg het me gewoon af :p
JoycexEnya schreef:Ik heb morgen F10 eerste keer.
Mijn pony strekt alleen de hals niet is dat erg? En hebben jullie nog tips?