Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
boodschap begrepen DeEenhoorn schreef:Ilja000 schreef:Zoals het er staat Suzanne, Bij E of B afwenden, overgang naar de stap maken en dan halthouden.
Moet je dan ook op X halthouden? En hoelang is 'een paar seconden'?
Hier is ook mee geoefend in de les, en de lesgeefster heeft opgemerkt dat ik bij dit paard al gauw gespannen ga zitten en hem terug probeer te trekken (lees: niet rukken of letterlijk trekken, maar handen iets naar achter en eigenlijk hopen dat hij dan zachter gaat lopen..
) Zij wees mij hier dus op en toen oefende ik met het ietsje terugtrekken van de handen en weer normaal, weer ietsje terugtrekken van de handen en weer normaal. Ik wist niet wat ik voelde! Máár, het blijft een struikelpunt bij mij.

, : moet mijn pony nageeflijk , moet ik bij een slangenvolte de hoeken wel of niet in rijden (mijn ene instructrice zegt van wel en de ander niet) en moet je je paard ja een bepaalde letter belonen?, dit zij namelijk de jury waar ik bij geschreven heb... ?