Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik start F5 en het is alweer een tijdje geleden hihi
ik start op 2 pony's , bij een van de pony's lukt de galop nog niet zo goed (pony is nog niet heel lang onder het zadel) het aangaloperen gaat , maar een volte gaat met moeite. Nu mijn vraag ik snap dat als de pony in draf valt op de volte dat je niet meer dan een 4 kan verwachten... , maar wat geven jullie voor een pony die erutit valt of het niet lukt om in galop te komen ? en het is bv. niet per direct een fout van de ruiter?
Tilmar schreef:essteeg schreef:@ladypaard: Volgens doe ik wel mee voor 2 wp , maar dat weet ik verder niet... en zo niet maakt het mij ook niet heel veel uit
Dat mag dus niet meer! Je kan maar 1 promotiepunt per dag halen. Maar als je het voor de lol doet is dat natuurlijk prima!
Tilmar schreef:essteeg schreef:@ladypaard: Volgens doe ik wel mee voor 2 wp , maar dat weet ik verder niet... en zo niet maakt het mij ook niet heel veel uit
Dat mag dus niet meer! Je kan maar 1 promotiepunt per dag halen. Maar als je het voor de lol doet is dat natuurlijk prima!

liliekska schreef:ik rijd aankomende zondag F4 nog dingen die jullie vaak fout zien gaan?
lemanthia schreef:lemanthia schreef:ik zit de va1 door te nemen. moet je de sla-om ook in de verlichte zit doen?
of mag je met f6 in een hogere vaardigheid starten?
superblij mee! Volgende x F8A. Hoe willen de jurys zien: bxe/exb afwenden, overgang stap en ergens op de lijn énkele seconden stilstaan?