Paard is heel fijn en als je hem gewoon actief houd (wat hij van nature al is) dan gaat hij vanzelf aan de teugel lopen. Hoef er haast niks voor te doen en geeft toch wel een soort zelfvertrouwen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Verder moet ik op de volte enkele sprongen middengalop laten zien (pas de tweede volte), nu wacht ik meestal een kwart volte, en rijd dan middengalop tot de C in dit geval. Is dat goed of moet ik echt na enkele sprongen m'n paard terugnemen naar de arbeids?
. Verder ging de proef oke , al was Bubbles vet gespannen maar had verwacht op niet boven de 200 punten te komen. Toch super verbaast met mijn 213 punten en de volgende keer f7!
Maar dat zou ik dan ook letterlijk opschrijven en niet alleen 'been lang'.
, maar als ik het filmpje terug kijk zijn mijn benen juist lekker lang dus ik snap het niet meer haha
Maar het is wel voldoende, je hebt geen 5 gekregen.
Heb uiteindelijk 208 punten gereden, helaas net te weinig. Had officieel 210 punten, maar -2 aftrek omdat ik mijn paard te laat in galop kreeg (lees: hij ging vreselijk hard draven:}). Heb het enorm naar mijn zin gehad ondanks dat ik nerveus was en ik ben nog blij ook met 208 punten! Eerste keer officieel FNRS (F4) proefje ^^
Veel commentaar ook, hartstikke fijn!