Ruiterkamp manege de Boschhoeve 2014, we gaan er weer voor!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_APPELTAART

Re: Ruiterkamp manege de Boschhoeve 2014, we gaan er weer voor!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 12:17

Nevada kan prima zwemmen hoor, helemaal naar de overkant!
dq kan ook behoorlijk vervelend zijn

maar het vallen betreft wullem ik vind het zelf iets waar jij zelf over heen moet zetten, anders ga je de boschhoeve associëren met vallen en dat is ook niet fijn terwijl de boschhoeve een hartstikke leuke en gezellige manege is! :)

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 12:40

emily68 schreef:
LovesKim schreef:

Miracle is braver als Passoa :P Passoa kan buiten bokken en trouwens in de les ook vrij vaak. Miracle is over het algemeen heel braaf.

Ja dat klopt, maar Miracle probeert bv je tegen het tussenschot te pletten op de poetsplaats, gaat met zn hele gewicht op het been hangen dat je optilt, of doet zn hoofd omhoog als je zijn hoofdstel aan wil doen.
Niet op een gemene manier, maar meer voor de lol. *\o/*

Hmm, heb ik nog niet echt gemerkt, maar Passoa trapt tegen het schot aan als je hem opzadelt, is ook niet bepaald braaf :P En hij probeert nog wel eens te happen, mij heeft ie in ieder geval al ooit gehad. En op je teen staan.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 12:42

_APPELTAART schreef:
Nevada kan prima zwemmen hoor, helemaal naar de overkant!
dq kan ook behoorlijk vervelend zijn

maar het vallen betreft wullem ik vind het zelf iets waar jij zelf over heen moet zetten, anders ga je de boschhoeve associëren met vallen en dat is ook niet fijn terwijl de boschhoeve een hartstikke leuke en gezellige manege is! :)

Dq vervelend?? Ik rijd er vrijwel elke week op en die is hartstikke mak geworden, eigenlijk veel te mak. Echt jammer. Met springen was ie altijd moeilijk en nu is ie super rustig geworden. Is voortaan een echte manege pony geworden.

Ooh, ik zie nu dat je zwemmen bedoeld, maar met zwemmen heb ik ook nooit problemen gehad met dr, wat bedoel je dan met vervelend? :)

Paarden die fijn zwemmen.. Eh, Miracle? Die doet wel altijd heel erg met zijn hoef in het water slaan. En Passoa is ook wel fijn volgens mij :)

Ja ik vind er af vallen inhet water wel grappig, maar ik snap dat jij het niet zo grappig vond Milty :)
Laatst bijgewerkt door sureido op 13-04-14 12:51, in het totaal 1 keer bewerkt

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 12:45

Dancy is idd heel rustig geworden.. heb er niet op gesprongen maar tijdje geleden dressuur, ze was echt heel rustig.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 12:51

Laura_Stella schreef:
Dancy is idd heel rustig geworden.. heb er niet op gesprongen maar tijdje geleden dressuur, ze was echt heel rustig.

Is saai he, met springen crosste ze altijd naar de hindernis toe en nu moet je zelfs aansporen..
Ps: Ben jij nog bij de zitcompetitie?

_APPELTAART

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 12:54

oh ze zwom nog wel eens het riet in :')

ik ben er ook al een tijd niet meer geweest, ik snap wat je bedoelt met manegepony geworden zo zonde ..

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 12:55

Hahah, jaa maar ze zwemt wel echt super goed!

Ja inderdaad, Dq was altijd eentje waar de beginners niet op kunnen maar volgens mij wordt-ie nu ook al ingezet bij de wat mindere lessen.. Vind het echt jammer maar ja, Floor is er blij mee zei ze. Ik niet :}

_APPELTAART

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 12:58

achja, misschien komt er dan wel een paardje wat geschikter is voor jullie :+

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 13:01

LovesKim schreef:
Laura_Stella schreef:

Is saai he, met springen crosste ze altijd naar de hindernis toe en nu moet je zelfs aansporen..

Idd.. danielle en ik waren even naar huis maar gaan nu weer terug. Hoe ging die bij jou?

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 13:06

Laura_Stella schreef:
LovesKim schreef:

Idd.. danielle en ik waren even naar huis maar gaan nu weer terug. Hoe ging die bij jou?[/quote]

Het ging wel, ik kom niet meer terug, ben echt kapot moe van Daydream. Kun je me aub even vertellen hoeveelste ik was, 3 van onze groep gaan door en zit in cat. 3 :)

Heb je ook meegedaan en hoe ging het dan bij jou?

@ Appeltaart: Vast wel nog ooit :) Maar in de zomervakantie gaat mijn les sws niet door.

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 13:09

Zal ik doen! Bij mij ging t bagger hahaha

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 13:10

Haha, och misschien ben je wel door, ik dacht dat vorig jaar ook en toen ging ik ook door! Dit jaar zal het wel dikke pech zijn :P En zeg even of je door bent! :)

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 13:11

Ik weet niet of dat ik het al met zekerheid in dit topic heb gezegd, maar ik ga in de zomervakantie niet op kamp. Ik kom waarschijnlijk wel een keer meelessen en ik zal nog wel naar laura komen en dan gaan we ook nog wel even langs de boschhoeve.

wullem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 13:31

Kim_97 schreef:
Ik weet niet of dat ik het al met zekerheid in dit topic heb gezegd, maar ik ga in de zomervakantie niet op kamp. Ik kom waarschijnlijk wel een keer meelessen en ik zal nog wel naar laura komen en dan gaan we ook nog wel even langs de boschhoeve.

Kom je wel in de herfst? Of ga je dit jar helenmaal niet meer, abi en siets en lilly gaan wel, ik weet het nog niet zeker

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 13:33

Kim_97, kan het zijn dat ik ooit met jou op kamp heb gezeten, ik herken je ergens van.

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 13:34

wullem schreef:
Kim_97 schreef:

Kom je wel in de herfst? Of ga je dit jar helenmaal niet meer, abi en siets en lilly gaan wel, ik weet het nog niet zeker

In de herfst kom ik misschien. Ik moet even kijken hoe druk ik het dan met m'n studie heb en of dat mijn vriendin ook mee gaat en wil.

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 13:36

LovesKim schreef:
Kim_97, kan het zijn dat ik ooit met jou op kamp heb gezeten, ik herken je ergens van.

Nee, dat niet.
ik heb 3 jaar nij de Boschhoeve gereden. jij reed in de springles na mij op vrijdag. misschien herken je me daarvan? en nu kom ik soms nog op de boschhoeve een lesje meerijden omdat we zijn verhuisd.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 13:39

Ooh, dan ken ik je daar van idd :)

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 14:03

Kim, danielle heeft je al geappt toch?

Ik ben 1e reserve, danielle 2e, ik had een half puntje meer :]

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 14:19

Klopt ja haha, had ook al verwacht dat ik niet door was, maar goed 1e reserve is ook goed :) En jij ook gefeliciteerd!

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 14:21

Haha dankje, jij ook :D

wullem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 14:39

Is er eigenlijk iemand van plan om in de herfst te gaan?

noemyperez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 15:30

Heyy! Met Noëmy! :)
Ik rij al 5 jaar paard maar ga woensdag om 15 uur na 2 jaar weer opnieuw beginnen bij manege de Boschhoeve! *\o/* Is er hier toevallig iemand die dan ook rijd? :)
Laat me iets weten! Ken alleen een paar mensen van daar op de manege maar niemand die op woensdag rijd :(

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 15:43

Ik rijd op donderdagavond in de springles.

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 16:01

Hallo noëmy, was juj toevallig afgelopen donderdag komen kijken en de donderdag daarvoor komen vragen of je kan lessen? :)