Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LaukeB schreef:even een vraagje, vandaag wedstrijd gahad, en heb me puntje, dus helemaal blij. Maar wat mij heel erg stoorde waren mijn laarzen. Die ben ik niet gewend (alleen bij wedstrijd). normaal rijd ik met jotphurs (of hoe je het dan ook schrijft) met chaps. is dat ook toegestaan bij een fnrs wedstrijd? Of krijg je daar aftrek voor?
Ilja000 schreef:-2 krijg je voor een programmafout. Voor grof teugelgebruik kun je wel een heel laag cijfer en/of een waarschuwing krijgen. Bij herhaling kan je verzocht worden de baan te verlaten.
In de F8 hoeft een paard nog niet nageeflijk. Nageeflijkheid vraag je zowiezo NOOIT door te trekken.
Ilja000 schreef:Mits je het correct doet. Als jij het al over 'trekken' hebt, twijfel ik daar sterk aan...
Overigens hoort een jury wel aan te geven waarvoor de -2 gegeven wordt. Staat dat niet op het protocol?
xClairex schreef:nee dit stond niet op het protocol het is al een jaar geleden , maar ik vroeg het mij wel af, en ik zei trekken om te verduidelijk dat het dier op een normale manier naar beneden word gereden