Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ilja000 schreef:@Bellatrix: bodywarmer zonder manegelogo is officieel niet toegestaan en zou bij mij een 5 opleveren. Een witte blouse met lange mouwen is natuurlijk altijd goed.
ynskek schreef:Ik zou er ook geen probleem mee hebben...
ik heb afgelopen zondag ruiters de mogelijkheid gegeven om met 25 graden in de volle zon in "zomer" tenue te starten...
dit omdat ik het zelf al warm had... laat staan op het paard
mirriezz schreef:Ilja000 schreef:@Bellatrix: bodywarmer zonder manegelogo is officieel niet toegestaan en zou bij mij een 5 opleveren. Een witte blouse met lange mouwen is natuurlijk altijd goed.
Dus een gewone witte blouse met lange mouwen en een rijbroek en ik zou mee kunnen doen met een F-proefje?
Is er dan nog een verplichte/voorkeurskleur voor die broek? (wit op wit lijkt me niet zo handig, maar een zwarte broek jureert misschien niet zo handig?)
Arc_En_Ciel schreef:Hoihoi, ik heb een tijd terug een proef buiten gereden toen het 36 graden was, en ik heb ontzettend slechte punten gekregen, geen pp ook, maar ik vraag me nogsteeds af of het terecht was..
Kan ik mijn filmpje hier misschien plaatsen? Ik vind het voor mezelf belangrijk om te weten of ik toen ook daadwerkelijk zo ontzettend slecht heb gereden.