Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Thats_Me schreef:Uhh staat hoofd knipt te diep ,s..... Dat valt van het protocol af dus moet ik nog even navragenEchter doe ik dus altijd op dezelfde manier. Vandaar dat ik gewoon nieuwsgierig ben hoe deze juryleden het zien. Aangezien ik het verschil tussen een 5 en een 7 wel erg veel vind en ik dus gewoon 'normaal' knik. Dat ik hier ooit een vraag over zou stellen
Doe al jaren hetzelfde.
Bellatrix schreef:Thats_Me schreef:Uhh staat hoofd knipt te diep ,s..... Dat valt van het protocol af dus moet ik nog even navragenEchter doe ik dus altijd op dezelfde manier. Vandaar dat ik gewoon nieuwsgierig ben hoe deze juryleden het zien. Aangezien ik het verschil tussen een 5 en een 7 wel erg veel vind en ik dus gewoon 'normaal' knik. Dat ik hier ooit een vraag over zou stellen
Doe al jaren hetzelfde.
Jij knikte te diep met je hoofd en daarom heb je een 5
Sorry maar dat vind klinklare onzin.
Iedereen groet weer anders en zolang je (bij mij iig) stil staat, naar de jury kijkt, rechterhand naar achteren doet en knikt krijg je een 7. Hoe diep je knikt doet er niet toe.
Geryon schreef:Ik heb weer eens een vraagje..
Een tijd geleden heb ik een nieuw paspoort aan moeten vragen en erna nooit gebruikt. Maar in dit paspoort staat helemaal niets (behalve twee jaarzegels, derde krijg ik binnenkort), geen stempels. Nu wil ik weer FNRS gaan starten en weet niet waar ik precies was, f11 geloof ik.
Staat het in het bestand van de manege? Verder ben ik ooit knhs M1 startgerechtigd geweest (geen winst). Geen idee of dat ertoe doet!
Met groeten een big smile opzetten haha