Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
confetti schreef:Ik heb de lijst niet meer bij de hand, maar op welk paard heeft zij gereden?
Ik vond overigens het niveau erg goed! De juryleden hadden er best wel wat werk aan.
Yannuh schreef:confetti schreef:Ik heb de lijst niet meer bij de hand, maar op welk paard heeft zij gereden?
Ik vond overigens het niveau erg goed! De juryleden hadden er best wel wat werk aan.
Illuster was dat.
Later zag ik hem weer rijden, en toen was ie al een stuk minder druk.
lautje90 schreef:Heey,
ik ben eerste geworden in categorie 3:D:D:D:D en elvira van van onze manege is in categorie 4 eerste geworden:D:D:D.
de paarden wie ze hadden waren allemaal erg fijn te rijden.
zat eerst op lubelien super leuk paardje. daarna met de finale op ubus en lipton ook leuke paardjes.
sambagirl schreef:Beetje nieuwsgierig, waar kwamen de paarden/pony's vandaan? Heeft een manege ze beschikbaar gesteld of zo?
sambagirl schreef:Beetje nieuwsgierig, waar kwamen de paarden/pony's vandaan? Heeft een manege ze beschikbaar gesteld of zo?
lautje90 schreef:Heey,
ik ben eerste geworden in categorie 3:D:D:D:D en elvira van van onze manege is in categorie 4 eerste geworden:D:D:D.
de paarden wie ze hadden waren allemaal erg fijn te rijden.
zat eerst op lubelien super leuk paardje. daarna met de finale op ubus en lipton ook leuke paardjes.
confetti schreef:@Lautje en lijkt die ook een beetje op Ubus?
liberty schreef:sambagirl schreef:Beetje nieuwsgierig, waar kwamen de paarden/pony's vandaan? Heeft een manege ze beschikbaar gesteld of zo?
Ze komen van onze manege af. Het was het 2e jaar dat er allemaal paarden en pony's van een manege af kwamen.