Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Leuke manege!

Want hijs gewoon cool.
) twee strandritten gemaakt. Voordeel is (wat uiteraard al genoemd is) de rengalop op het strand, wat bij Elzenhof en manege 'de Krim' niet aan de orde is.Moonhoofd schreef:Ik rij ook altijd bij Manege Kikkert als ik daar ben in de zomerLeuke manege!
![]()
Volgens mij zijn de prijzen wel ietsjes duurder dan bij Elzenhof, maar de buitenritten/lessen zijn superleuk!
Ik rij de laatste tijd eigenlijk op allemaal verschillende paarden, maar ik probeer wel elke vakantie een lesje te doen op TavaresWant hijs gewoon cool.
En eind Juli/begin Augustus ga ik er weer heen
.
.
Chantaliiejj schreef:Anne_26 schreef:Zijn er nog mensen die binnenkort naar Texel gaan en een ritje gaan maken?
Ik ga namelijk 9 juli voor twee weken
ik ga ook 9 julitoevaliig haha
Welke ga jij ? ik bij kikkert
! heb er nu al super veel zin in is echt leuk op elzenhof:D!
!!!!!!!!!!!!!! Chantaliiejj schreef:Oeps het had 3 weken moeten zijn
vin je het niet jammer dat ze minder hard gaan ?
! Jildau schreef:Ik heb bij manege Kikkert en bij de Elzenhof een buitenrit gemaakt en vond het bij beide erg leuk!
Bij de Kikkert reed ik op deze;
http://i395.photobucket.com/albums/pp36 ... 1278449743
! mn zusje en ik reden achter aan op 2 grote pony's achter een langzaam paard en toen gingen ze galoperen in het bos en wij kwamen helemaal achter en verloren ze uit het oog ! er was ook maar 1 begeleider mee op ongeveer 8 á 9 mensen dus vond ik eigenlijk niet echt heel goed! wij riepen ook nog maar niemand hoorde ons! en toen waren ze op gegeven moment gestopt net na een bocht en toen kwamen wij de bocht om en moesten we een nood stop maken en lag mn zusje van dr pony! beetje jammer maar verder hele leuke rit gemaakt!! Jildau schreef:Ik heb bij manege Kikkert en bij de Elzenhof een buitenrit gemaakt en vond het bij beide erg leuk!
Bij de Kikkert reed ik op deze;
http://i395.photobucket.com/albums/pp36 ... 1278449743