FNRS Zitcompetitie 2016

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 11:37

Marieke_963 schreef:
Oeps al even niet meer gereageerd :o

Gisteren de regiofinale gehad in Zwolle, en ik ben door! :wow: *\%/*
Samen met Ineke (xIrlijn).
Ik was zelf 2e met 124 punten. Ik heb, na 2x te horen te hebben gekregen dat ik op een ander paard moest, op Norman gereden. Echt een super lief en leuk paard!
Ik ben helemaal blij, nu benieuwd naar de kwartfinales! :)

Gefeliciteerd! Norman is leuk he :j, ik heb daar 2 jaar geleden de regiofinale mee gewonnen :)

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 12:05

lienieminie"
[quote="Laura_ schreef:
lienieminie schreef:
Jaja ik ben door :D
Had 119 punten ben helemaal blij (was 4e)

Was dit jouw eerste keer of niet? Ben benieuwd wat jij ervan vond bij Hoogenboom hihi! Mag ook per PB.

Gezien de site had ik er wel wat meer van verwacht eerlijk gezegt, en ik vond het heeel er jammer dat iedereen in de kantine moest kijken daarvoor was echt te weinig plek maar verder was het heel erg leuk
En wat is que belle een schatje!![/quote]

Vonden wij idd ook jammer vorig jaar. En zag dat bij jullie prijsuitreiking buiten was? Vorig jaar deden ze die binnen in de kantine en het was toen echt superwarm. Was niet echt groot succes toen..

Dit jaar gaan we naar oostmoer. Ik hoop iig dat je weer in de bak mag kijken naar de anderen en iemand van je eigen manege even mag helpen opstappen haha (ik had vorig jaar wel t geluk dat ik paard mocht overnemen van vriendinnetje, dus die kon nog even helpen gelukkig)

Falko_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 14:06

xJanoux schreef:
Falko_v schreef:
Ik meld me ook! (beetje laat..) volgende week start ik bij Manege Beukers op Lotus, weet iemand daar wat van?

Ik ga ook naar manege Beukers! In welke categorie rijd je?

Catergorie 3 samen met 2 andere stalgenootjes, jij?

Falko_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 14:15

Ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe anderen bij de regio terecht zijn gekomen..
Bij onze manege worden we uit de les geselecteerd en diegenen mogen op een selectiedag rijden (met externe jury), de eerste 3 van elke categorie vormen ons zitteam. Maar ik heb ook verhalen gehoord van een vriendin dat er bij haar stal zo weinig interesse in was dat mensen zich gewoon zelf mogen opgeven.
Hoe is dat bij jullie stal geregeld?
Laatst bijgewerkt door Falko_v op 20-06-16 14:57, in het totaal 1 keer bewerkt

XLiessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 14:28

Falko_v schreef:
Bij onze manege worden we uit de les geselecteerd en diegenen mogen op een selectiedag rijden, de eerste 3 van elke categorie vormen ons zitteam. Maar ik heb ook verhalen gehoord van een vriendin dat er bij haar stal zo weinig interesse in was dat mensen zich gewoon zelf mogen opgeven.

Bij ons op de manege organiseren we 1 dag voor degen die zich op hebben geven en daar selecteren we weer ruiters van.

lienieminie

Re: FNRS Zitcompetitie 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 14:31

Bij ons word je geselecteerd naar aanleiding van pinksterdressuur daarna krijg je een mail als je geselecteerd bent

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 14:47

Bij ons mag je je opgeven voor selectiewedstrijd (iedereen mag zich daarvoor opgeven) dan rij je de zitproef en de 3 beste mogen door naar de regio. Cat 1 en 3 was wel zeker om door te gaan, omdat er maar 3 mee deden in elke categorie.

Ilsevdberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 14:59

Wij gaven ons op en we mochten allemaal :)

xJanoux

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 16:39

Falko_v schreef:
xJanoux schreef:

Ik ga ook naar manege Beukers! In welke categorie rijd je?

Catergorie 3 samen met 2 andere stalgenootjes, jij?

Ik rijd ook in categorie 3, dus je bent aan je profiel te zien een goede concurrente :$

Falko_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 16:44

xJanoux schreef:
Ik rijd ook in categorie 3, dus je bent aan je profiel te zien een goede concurrente :$

Ik moet zeggen dat ik vorig jaar wel heel erg geluk had met de paarden waar ik op zat hoor :o
Ik heb even in de kwartfinales lopen gluren en zag dat er van categorie 3 bij manege beukers naast mij nog 1 in de kwartfinales zat. Ik was bij de selectie op mijn manege 1e met 129 punten, maar er zaten er maar 4 in mijn categorie.. :+
Ben heel erg benieuwd naar de pony want die kan mijn zit vaak nogal sterk beïnvloeden :\

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 16:54

Duurt wel lamg voordat startlijsten er vandaag opkomen haha

Falko_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 16:57

Laura_ schreef:
Duurt wel lamg voordat startlijsten er vandaag opkomen haha

Bedoel je van volgende week? Wij hebben de(voorlopige) startlijst al gekregen via de manege

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 17:05

Ja van a.s zondag! Wij nog niks, de manege zelf ook nog niet..

xJanoux

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 17:08

Falko_v schreef:
xJanoux schreef:

Ik moet zeggen dat ik vorig jaar wel heel erg geluk had met de paarden waar ik op zat hoor :o
Ik heb even in de kwartfinales lopen gluren en zag dat er van categorie 3 bij manege beukers naast mij nog 1 in de kwartfinales zat. Ik was bij de selectie op mijn manege 1e met 129 punten, maar er zaten er maar 4 in mijn categorie.. :+
Ben heel erg benieuwd naar de pony want die kan mijn zit vaak nogal sterk beïnvloeden :\

Heb je al research gedaan? Ik heb al verschillende mensen ondervraagd en al een aantal foto's gescoord. Pony ziet er leuk uit, wel wat klein. Ze zeggen dat ze best voorwaarts is en lekker zit. Ben heel benieuwd.:j

xJanoux

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 17:09

Laura_ schreef:
Ja van a.s zondag! Wij nog niks, de manege zelf ook nog niet..

Welke manege rijd jij Laura?

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 17:12

Ik ga naar oostmoer

Falko_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 17:13

Oh wat raar! Wij hadden m vorige week al, wel nog met wat lege plekken. Slecht dat ze het pas zo laat doorcommuniceren..

Falko_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 17:17

xJanoux schreef:
Heb je al research gedaan? Ik heb al verschillende mensen ondervraagd en al een aantal foto's gescoord. Pony ziet er leuk uit, wel wat klein. Ze zeggen dat ze best voorwaarts is en lekker zit. Ben heel benieuwd.:j

Was natuurlijk wel benieuwd naar de concurrentie B-) Heel onze manege kent eigenlijk niemand van Manege Beukers of iemand die er wel eens geweest is, wij komen helemaal uit de polder dus t is eigenlijk ook niet onze eerste keus qua regiofinale (vorig jaar waren we in Zwolle wat iets bekender is).. dus dan maar op een andere manier zoeken :D

xJanoux

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 17:39

Ik ken ook niemand, maar heb via instagram accounts van manege beukers opgezocht en mensen berichtjes gestuurd :')

xxIsaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 17:50

Falko_v schreef:
xJanoux schreef:

Was natuurlijk wel benieuwd naar de concurrentie B-) Heel onze manege kent eigenlijk niemand van Manege Beukers of iemand die er wel eens geweest is, wij komen helemaal uit de polder dus t is eigenlijk ook niet onze eerste keus qua regiofinale (vorig jaar waren we in Zwolle wat iets bekender is).. dus dan maar op een andere manier zoeken :D

Van welke manege kom jij vandaan dan? :) En waar ligt dat? Gezien je vorig jaar helemaal aan de andere kant van Nederland de regiofinale had haha :')

Falko_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 17:54

xxIsaa schreef:
Van welke manege kom jij vandaan dan? :) En waar ligt dat? Gezien je vorig jaar helemaal aan de andere kant van Nederland de regiofinale had haha :')

Ik rijd bij RSC Zeewolde, dat ligt in Flevoland naast Almere (kom je tegen als je vanuit Nijkerk de polder in rijdt). '
Ik weet ook eerlijk gezegd niet zo goed waarom we niet gewoon naar Zwolle zijn gegaan dit jaar :') Ik weet wel dat we eigenlijk naar Bunschoten wilden maar als 1 van onze carrouselteams door was kon dat niet, dus daarom werd het denk ik oudkarspel :+

Falko_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 17:55

xJanoux schreef:
Ik ken ook niemand, maar heb via instagram accounts van manege beukers opgezocht en mensen berichtjes gestuurd :')

Ook een slimme manier, zal nog maar eens wat beter rond gaan kijken :D

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 22:29

Falko_v schreef:
Bij onze manege worden we uit de les geselecteerd en diegenen mogen op een selectiedag rijden (met externe jury), de eerste 3 van elke categorie vormen ons zitteam. Maar ik heb ook verhalen gehoord van een vriendin dat er bij haar stal zo weinig interesse in was dat mensen zich gewoon zelf mogen opgeven.

bij ons kan je je opgeven voor je desbetreffende categorie, en dan wordt er een samengestelde proef gereden die de manege gemaakt heeft. per categorie rijd je je proef, wij waren met 4 deelnemers, dus helaas viel er 1 af... in andere categorieen werd het volgens mij opgesplitst in meerdere groepen. gewoon de beste 3 gaan mee van de mensen die zich aanmelden.

vorig jaar was het zo dat we maar met 3 waren in cat 4 die zich aangemeld hadden, dus we gingen allemaal sowieso door, maar toch hebben we onze proef gereden, zodat we een protocol hadden om te kunnen oefenen ;)

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 09:12

bij ons moest je een aantal f ptoeven rijden. degene met de hoogste gemiddelde houding en zit cijfer werd geselecteerd.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 09:52

Ben blij dat dat bij ons niet is.. ik moet mn hele proef doorzitten. Met doorzitten is mn houding net iets minder dan met tussendoor lichtrijden haha.