marie1992 schreef:zijn er ook nog mensen die naar venlo gaan of daar toevallig zelf rijden?
Ik ga ook naar Venlo! De startlijsten zijn nog niet bekend toch?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xxSammy schreef:Ik rij zondag de regiofinale in Bunschoten, en moet op Guus, is er iemand die iets meer over dit paard weet?

bente12 schreef:xxSammy schreef:Ik rij zondag de regiofinale in Bunschoten, en moet op Guus, is er iemand die iets meer over dit paard weet?
aah guus! daar heb ik vorig jaar de regiofinale op gewonnen met heeel veel punten! op het eerste gezicht geen makkelijk paard, geeft vrij hoog op en is niet erg voor je been. ik heb met losrijden gewoon heel veel overgangen gemaakt hem goed aan mijn been gemaakt en toen vond ik het echt een heel erg leuk paard!
succes alvast! als je meer wilt weten of foto's van vorig jaar moet je maar even een pbtje sturen!

ClaudiaAngel schreef:Er staat nu een vernieuwde versie van de startlijst van manege Thielen op de site!
Ik heb opeens een ander paard haha. Ik moet nu op Picasso![]()
Ik hoop echt dat hij net zo fijn zit als Jasmina haha

Equirina schreef:ClaudiaAngel schreef:Er staat nu een vernieuwde versie van de startlijst van manege Thielen op de site!
Ik heb opeens een ander paard haha. Ik moet nu op Picasso![]()
Ik hoop echt dat hij net zo fijn zit als Jasmina haha
Die heeft niet zo'n geweldige zit, gooit ook best wel op. Minder als Vaya con dios en Willem. Heb je met grote paarden van rond de 1,80 m.

Ben wel heel benieuwd!

L0veMyHorse schreef:Vaya con diosssss -fangirl-
In ieder geval, om een lang verhaal (oeps..) kort te maken, ik heb nu echt een enorme pijn in mijn rug en kan mijn arm niet meer bewegen![]()
Ik had zoveel zin in de zitcompetitie, en daar lig ik nu dan, volledig verkrampt van de pijn![]()
Ik ga mezelf even goed verzorgen, hopelijk is het snel over want ik moet en zal zondag mee rijden!