FNRS zitcompetitie 2015

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 17:09

marie1992 schreef:
zijn er ook nog mensen die naar venlo gaan of daar toevallig zelf rijden? :-)

Ik ga ook naar Venlo! De startlijsten zijn nog niet bekend toch?

TessNero

Re: FNRS zitcompetitie 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 20:04

Ik heb de startlijst eindelijk gevonden :o
Maar ik mag op een super mooie pony en hij is nog leuk ook! Ik had het even aan iemand gevraagd die daar rijd en hij zit super lekker dus ik ben blij! :)

xxSammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 21:15

Ik rij zondag de regiofinale in Bunschoten, en moet op Guus, is er iemand die iets meer over dit paard weet?

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 09:58

xxSammy schreef:
Ik rij zondag de regiofinale in Bunschoten, en moet op Guus, is er iemand die iets meer over dit paard weet?

aah guus! daar heb ik vorig jaar de regiofinale op gewonnen met heeel veel punten! op het eerste gezicht geen makkelijk paard, geeft vrij hoog op en is niet erg voor je been. ik heb met losrijden gewoon heel veel overgangen gemaakt hem goed aan mijn been gemaakt en toen vond ik het echt een heel erg leuk paard! :)

succes alvast! als je meer wilt weten of foto's van vorig jaar moet je maar even een pbtje sturen!

MiiszFeliCia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 10:12

Iemand die naar de Haerst gaat? als je wat wil weten over de (het) pony/paard waar je op moet, vraag maar raak! ;D

ClaudiaAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 15:12

Er staat nu een vernieuwde versie van de startlijst van manege Thielen op de site!
Ik heb opeens een ander paard haha. Ik moet nu op Picasso :)
Ik hoop echt dat hij net zo fijn zit als Jasmina haha

jeetje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 15:51

Klopt ik hoorde bij mij op de manege dat ze ipv naar Sneek naar Hoogeveen moeten nu.
Succes allemaal hѐ

Eilandmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 16:21

Ja sneek gaat niet door. Hadden zich maar 20 deelnemers aangemeld. Fnrs heeft besloten het daarom niet door te laten gaan.

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 17:05

bente12 schreef:
xxSammy schreef:

aah guus! daar heb ik vorig jaar de regiofinale op gewonnen met heeel veel punten! op het eerste gezicht geen makkelijk paard, geeft vrij hoog op en is niet erg voor je been. ik heb met losrijden gewoon heel veel overgangen gemaakt hem goed aan mijn been gemaakt en toen vond ik het echt een heel erg leuk paard! :)

succes alvast! als je meer wilt weten of foto's van vorig jaar moet je maar even een pbtje sturen!

ik ben stiekem ook wel benieuwd naar foto's :=

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 17:45

Equirina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 18:27

ClaudiaAngel schreef:
Er staat nu een vernieuwde versie van de startlijst van manege Thielen op de site!

Die heeft niet zo'n geweldige zit, gooit ook best wel op. Minder als Vaya con dios en Willem. Heb je met grote paarden van rond de 1,80 m.

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 19:44

Vaya con diosssss -fangirl- :')

Nee dit kan alleen mij over komen, ik ben altijd heel bang op buitenrit en ga dus bijna nooit mee. (Manege ligt midden in het bos) vandaag gingen we weer een buitenrit maken en mijn instructrice had zo iets van nee je moet mee, dus ik vond het al niet leuk omdat ik het gewoon super eng vind, waarom weet ik niet maar het idee dat een paard zo weg kan rennen vind ik doodeng.

Het ging dus zo: hele buitenrit super lekker gereden, super genoten en ik was helemaal trots. Mijn instructrice gaf steeds geen seintjes als we gingen stappen/draven/galopperen dus je zag het wel als de gene voor je weg draaft of als je ineens boven op de gene voor je knalt, wat mega irritant is natuurlijk)
Nou op gevermoment, we waren met lange teugel aan het stappen, ineens galoppeert m'n instructrice er kei hard van door, alle paarden schieten er achter aan, zo ook die van mij. Ik reed op een oudje die niet zo hard kan dus al snel ontstond er een gat, ik probeer hem harder te laten gaan en op dat moment gingen we ineens naar rechts ipv waar we altijd rechtdoor gaan en mijn paard slaat volledig aan de kletter, bokken dat hij deed, en toen lag ik er vol langs. Iedereen super verbaast want hij is normaal het braafste paard van stal..

In ieder geval, om een lang verhaal (oeps..) kort te maken, ik heb nu echt een enorme pijn in mijn rug en kan mijn arm niet meer bewegen ;(
Ik had zoveel zin in de zitcompetitie, en daar lig ik nu dan, volledig verkrampt van de pijn -O-
Ik ga mezelf even goed verzorgen, hopelijk is het snel over want ik moet en zal zondag mee rijden!

ClaudiaAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 20:05

Equirina schreef:
ClaudiaAngel schreef:

Die heeft niet zo'n geweldige zit, gooit ook best wel op. Minder als Vaya con dios en Willem. Heb je met grote paarden van rond de 1,80 m.

Oneee :(
Ik baal er echt van dat ik nu niet meer op Jasmina zit

Edit: beterschap L0vemyhorse!
Laatst bijgewerkt door ClaudiaAngel op 12-06-15 20:20, in het totaal 1 keer bewerkt

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 20:17

Ik kan je foto's helaas niet zien Bente :( Ben wel heel benieuwd!

En wat ongelooflijk balen L0veMyHorse, dat is echt een héle slechte timing. Beterschap en doe het rustig aan! Heb je aanstaande zondag al de regiofinales of pas volgende week?

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 20:44

Dankjewel ClaudiaAngel en xIrlijn! :)
Ik heb aanstaande zondag al de regiofinale

Ik kan inderdaad je foto's ook niet zien Bente!

MiiszFeliCia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 20:51

aaah wat naar LOveMyHorse! hopen dat je je snel beter voelt, en zondag gewoon mee kunt doen! beterschap! :(:)

donnavdbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 21:57

Aaah lovemyhorse balen! Hopen dat het zondag weer beter gaat!

Voor de mensen die iets weten over het paardje vladimir van manege thielen, wie kan mij vertellen wat voor karakter hij heeft en hoe hij zit? Heeeel veel zin in zondag!

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 00:26

Ooh hmm, ik zal ze morgen hier sturen! :)

Slaaplekker allemaal!

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 10:03

Dankjewel MilszFellCla en donnavdbos! :)

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 11:18

Afbeelding

Afbeelding

Geen geweldige foto's maar hopelijk voor degene die op Guus moeten een beetje een beeld! :)

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 11:51

Ziet er netjes uit zeg! Ik rij er niet op maar lijkt me een leuk paardje! Weet je nog wat zijn stokmaat is?

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 11:53

L0veMyHorse schreef:
Ziet er netjes uit zeg! Ik rij er niet op maar lijkt me een leuk paardje! Weet je nog wat zijn stokmaat is?

Dankjewel :)
Ik geloof 1.65 maar hij lijkt veel groter vond ik!

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 11:57

Lekker hoor Bent :')

jeetje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 15:17

L0veMyHorse schreef:
Vaya con diosssss -fangirl- :')

In ieder geval, om een lang verhaal (oeps..) kort te maken, ik heb nu echt een enorme pijn in mijn rug en kan mijn arm niet meer bewegen ;(
Ik had zoveel zin in de zitcompetitie, en daar lig ik nu dan, volledig verkrampt van de pijn -O-
Ik ga mezelf even goed verzorgen, hopelijk is het snel over want ik moet en zal zondag mee rijden!

Oh bah, wat naar (en ik spreek uit eigen ervaring zeg maar). Hopelijk lukt het je voor zondag weer opgeknapt te zijn.

Weer een up-date hier, ik kan bijna alles weer (heb van de week ook weer gegaloppeerd op een paardenrug), maar kan alleen nog steeds niet mijn linker schoenveters strikken en/of mijn linker chap aantrekken. Verder alles weer pijnvrij.

Merelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 16:25

Ah jeetje wat naar LOveMyHorse! Beterschap.

En iedereen die morgen al moet; succes! *\o/*