Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rintah schreef:Laura_Stella schreef:Ja, dat is tinkertjeZij is dus ong. zo groot als een haflinger, ze heeft een nogal eigen karakter met uit de wei halen (wil graag vreten enz
) ze kan heel braaf zijn maar ook wel eens pittig, beetje wisselvallig.
klinkt leukook een mooi maatje voor mij (160/165)
wat houd pittig dan in? eigenwijs?
en is ze snel of eerder traag?
emily68 schreef:Miracle is een clown die zijn ruiter uitprobeert, als het hem niet lukt om de baas te spelen is het een heel fijn paard. Passoa is gewoon een fijn allround- paard.
Passoa kan buiten bokken en trouwens in de les ook vrij vaak. Miracle is over het algemeen heel braaf. LovesKim schreef:emily68 schreef:Miracle is een clown die zijn ruiter uitprobeert, als het hem niet lukt om de baas te spelen is het een heel fijn paard. Passoa is gewoon een fijn allround- paard.
Miracle is braver als PassoaPassoa kan buiten bokken en trouwens in de les ook vrij vaak. Miracle is over het algemeen heel braaf.
LovesKim schreef:emily68 schreef:Miracle is een clown die zijn ruiter uitprobeert, als het hem niet lukt om de baas te spelen is het een heel fijn paard. Passoa is gewoon een fijn allround- paard.
Miracle is braver als PassoaPassoa kan buiten bokken en trouwens in de les ook vrij vaak. Miracle is over het algemeen heel braaf.
Laura_Stella schreef:Ja, dat is tinkertjeZij is dus ong. zo groot als een haflinger, ze heeft een nogal eigen karakter met uit de wei halen (wil graag vreten enz
ze is wel sterk hoor als het om eten gaat
maar met rijden is ze heel braaf hoor
SuzeMaas schreef:Laura_Stella schreef:Ja, dat is tinkertjeZij is dus ong. zo groot als een haflinger, ze heeft een nogal eigen karakter met uit de wei halen (wil graag vreten enz
ze rijd voortaan heel rustig, heeft wel een beetje een eigen karakter. sommige kinderen uit mijn groep vinden haar geweldig, als je haar uit de wei pakt en de paarden staan niet binnen dan wil ze nog wel een in de stal kruipen om wat te eteze is wel sterk hoor als het om eten gaat
maar met rijden is ze heel braaf hoor
Maar ze is wel lief geworden ja
Alleen dus geen galop gedaan, want ze blijven mij bij de drafgroep indelen xD