Ruiterkamp manege de Boschhoeve 2014, we gaan er weer voor!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Doggielover

Re: Ruiterkamp manege de Boschhoeve 2014, we gaan er weer voor!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 22:09

@emma_V jaa klopt, ik heb er echt zin in!

emily68

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 22:10

Doggielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 22:31

@emily68 bedankt voor de foto's! Leuke paardjes!

Doggielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 22:32

Hoe zijn miracle en passoa?

emily68

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 22:36

Miracle is een clown die zijn ruiter uitprobeert, als het hem niet lukt om de baas te spelen is het een heel fijn paard. Passoa is gewoon een fijn allround- paard.

xkimk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 22:46

@emily68 okee, tnx!

wullem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 07:00

Rintah schreef:
Laura_Stella schreef:
Ja, dat is tinkertje :) Zij is dus ong. zo groot als een haflinger, ze heeft een nogal eigen karakter met uit de wei halen (wil graag vreten enz :') ) ze kan heel braaf zijn maar ook wel eens pittig, beetje wisselvallig.

klinkt leuk :) ook een mooi maatje voor mij (160/165)
wat houd pittig dan in? eigenwijs?
en is ze snel of eerder traag?

Een meisje dat er bij ons op reed vond hem geweldig, in het bos wou hij graag eten, en in de bak ws hij somdeen beetje sloom, maar je kon hem idd goed voorwaarts rijden

wullem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 07:10

Kennen jullie meschien klaartje? Dat is een fries en ik vind haar echt heel leuk, ik rij er ook vaak op als ik daar op kamp ben <3

Weidemaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 09:22

Hoe is Saffier?

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 09:26

Ik ken klaartje wel haha.

Saffier is een heel lief en braaf paard.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 10:03

emily68 schreef:
Miracle is een clown die zijn ruiter uitprobeert, als het hem niet lukt om de baas te spelen is het een heel fijn paard. Passoa is gewoon een fijn allround- paard.

Miracle is braver als Passoa :P Passoa kan buiten bokken en trouwens in de les ook vrij vaak. Miracle is over het algemeen heel braaf.

Weidemaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 10:10

LovesKim schreef:
emily68 schreef:

Miracle is braver als Passoa :P Passoa kan buiten bokken en trouwens in de les ook vrij vaak. Miracle is over het algemeen heel braaf.

En saffier?

emily68

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 10:12

emily68

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 10:25

LovesKim schreef:
emily68 schreef:

Ja dat klopt, maar Miracle probeert bv je tegen het tussenschot te pletten op de poetsplaats, gaat met zn hele gewicht op het been hangen dat je optilt, of doet zn hoofd omhoog als je zijn hoofdstel aan wil doen.
Niet op een gemene manier, maar meer voor de lol. *\o/*

SuzeMaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 11:04

wullem schreef:
Kennen jullie meschien klaartje? Dat is een fries en ik vind haar echt heel leuk, ik rij er ook vaak op als ik daar op kamp ben <3

Jaa Klaartje rijd zoo fijn!!
en hij is nog mooi ook! <3 <3
ik rijd op de manege Boschhoeve!

SuzeMaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 11:09

Laura_Stella schreef:
Ja, dat is tinkertje :) Zij is dus ong. zo groot als een haflinger, ze heeft een nogal eigen karakter met uit de wei halen (wil graag vreten enz :') ) ze kan heel braaf zijn maar ook wel eens pittig, beetje wisselvallig.

ze rijd voortaan heel rustig, heeft wel een beetje een eigen karakter. sommige kinderen uit mijn groep vinden haar geweldig, als je haar uit de wei pakt en de paarden staan niet binnen dan wil ze nog wel een in de stal kruipen om wat te ete :) ze is wel sterk hoor als het om eten gaat :P maar met rijden is ze heel braaf hoor :)

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 11:10

SuzeMaas schreef:
Laura_Stella schreef:

ze rijd voortaan heel rustig, heeft wel een beetje een eigen karakter. sommige kinderen uit mijn groep vinden haar geweldig, als je haar uit de wei pakt en de paarden staan niet binnen dan wil ze nog wel een in de stal kruipen om wat te ete :) ze is wel sterk hoor als het om eten gaat :P maar met rijden is ze heel braaf hoor :)

ja precies, dat in de stal gaan en er dan niet uit willen :+ Maar ze is wel lief geworden ja :)

_APPELTAART

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 13:19

Saffier is een braaf paardje, lekker relaxed (vind ik)

_APPELTAART

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 13:21

ruiterbewijs in de meivakantie gaat niet door ivm te weinig aanmeldingen, dan zou ik in de herfstvakantie moeten..
of zal ik toch maar op kamp gaan?

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-14 17:52

Tsja Josephine, die keus moet je zelf maken..
Ruiterbewijs lijkt me heel leuk. Maar je kunt ook in de meivakantie met ons meekomen, is wel gezellig :)

wullem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 18:10

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-14 18:26

Ik heb 1x met de pannenkoekenrit op Klaartje gereden. Vond die echt heel fijn :) Alleen dus geen galop gedaan, want ze blijven mij bij de drafgroep indelen xD

wullem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 19:05

Ik vimd geeske ook heel leuk, die is heel lief, maar ik vind hem niet zo leuk met springen, en ik heb nog nooit met klaartje gesprongen, maar dat zou ik heel graag willen doen!!! <3

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-14 22:14

Geeske heb ik volgens mij een keer moeten pakken voor het zwemmen.. Die had er geen zin in xD

Welke paarden vinden het zwemmen trouwens leuk/niet erg? Ik weet namelijk alleen Dancing Queen. De rest klooit allemaal wel.
Want er is een grote kans dat ik zelfs op DQ niet meer durf te zwemmen :(

Hier komt mijn verhaal van mijn val van Sietse weer, moet er weer even vanaf.. Zit nu weer met dat beeld in mijn hoofd.

Mijn 1e keer zwemmen en ruiterkamp was direct mijn 1e val van een paard.. Die viel nog mee, maar was wel geschrokken.
Toen op mijn 2e keer ruiterkamp durfde ik eigenlijk niet meer, maar toen moest ik op DQ en toen durfde ik wel.. Alleen op DQ gezwommen iedere keer, vroegen ze wie er nog maar 1x was geweest, ja, ik...
Moest ik op Sietse, want degene die DQ die week had wilde er niet af -.- Dus ik denk: okay, ik kan dit..
Tsja, gaat Sietse eruit, loopt langs die betonnen dingen, ik vraag of ik nog terug moet(had er weinig zin in trouwens) en dat moest.
Op het moment dat ik mijn rechterbeen heel zachtjes aan laat raken, het was echt bijna niks, Sietse springt weg, galoppeert weg, dus ik hang aan de zijkant, met 2 keuzes: 1) proberen te blijven hangen n met mijn hoofd een paal raken en 2) loslaten...
Dan maar 2... Dus ik laat me vallen, land verkeerd, ga kapot van de pijn... Lang leve Eef-Kwadraat, zonder hen had ik echt de weken daarna niet meer gelachen, ipv direct te lachen om hun geniale grappen(deed pijn man, ik was echt misselijk)
Toen met Naomi naar de HAP, toen ziekenhuis en toen kwam mijn moeder me na 12 uur toch nog maar ophalen. Verdomme de rest van de kermis ook niet meer kunnen werken door die botsplinter in mijn bekken(die ze in het ziekenhuis in Weert gewoon op de foto's konden zien... Maar die poedersuiker hier in Tilburg niet, dus dan bestond hij niet. En ja, ik zei niet dat het pijn deed terwijl hij aan mijn been aan het rukken was, want dat doe ik niet. AAAH ik haat die gast -.- Zeggen dat ik me aanstel want hij kon niks vinden en ik reageerde niet zoals de bedoeling was en dat ik maar niet weer in die rolstoel weg moest gaan... (Mijn moeder moest een half uur voor mijn afspraak nog bloed laten prikken,toen nog even naar het restaurantje in het ziekenhuis, en dan naar mijn afspraak(waar hij trouwens ruim een kwartier te laat voor was) en dan weer naar de uitgang, waar je dus gewoon 4x een groot ziekenhuis door voor moet, ja dat lukt niet lopend he?!)

Ik ga maar stoppen, anders kan ik zo niet slapen uit woede -.-

Welterusten allemaal!

wullem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 07:20

@milty, vind je het nog wel leuk om teru te gaan naar de boschhoeve? Maar is vimd miloow leuk om op te zwemmen, maar ik weet niet of hij ook mee mag met ruiter kamp. En natuurlijk vurie, maar die is wel erg klijn en voor de rest weet ik het niet, ik ben altijd met de pony 's gaan zwemmen