Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wietskehoi schreef:ik zit in de kwartfinales! bij assendelft, ik moet op liberty. kent iemand liberty?
xxIsaa schreef:wietskehoi schreef:ik zit in de kwartfinales! bij assendelft, ik moet op liberty. kent iemand liberty?
Ik rijd op HC de Delft in Assendelft & ken Liberty inderdaad !![]()
Is een erg leuke D/E pony !
Zit lekker, luistert goed, heeft een lekker tempo!
Als er nog meer mensen zijn die op HC de Delft de kwartfinale rijden & graag willen weten hoe de paarden zijn, dan geef ik daar graag antwoord op!
xxIsaa schreef:Babet is een zwarte tuiger ruin. ( Ja, officieel heet ie Banjer, lang verhaal! )
Ondanks dat het wat weg heeft van een tuiger zit Babet ( vind ik ) vrij makkelijk!
Enige probleem is dat Babet een erg lastig paard is, als ie een slechte dag heeft dan is het rennen, bokken, steigeren, vliegen.. Het is wel het lastigste paard bij ons op stal.. Daar heb je minder geluk mee.
Ik weet niet of je voorop moet rijden?![]()
Verder is Babet wel een erg leuk paard, ondanks zn kwalen!
xxIsaa schreef:wietskehoi schreef:ik zit in de kwartfinales! bij assendelft, ik moet op liberty. kent iemand liberty?
Ik rijd op HC de Delft in Assendelft & ken Liberty inderdaad !![]()
Is een erg leuke D/E pony !
Zit lekker, luistert goed, heeft een lekker tempo!
Als er nog meer mensen zijn die op HC de Delft de kwartfinale rijden & graag willen weten hoe de paarden zijn, dan geef ik daar graag antwoord op!
xxIsaa schreef:Okee, gelukkig dat je niet voorop hoeft! Dat was een drama geworden vrees ik..![]()
Babet is niet zo groot.. Ik denk 1.60/1.65 het is een mooi maatje!![]()
Ik denk dat ie dan wel braaf zal zijn, zeker als je achter iemand rijdt!
Ilja000 schreef:Jongens, maak elkaar nu niet helemaal gek. Een bedrijf zet echt geen paarden in die niet geschikt zijn voor het evenement en mocht het wel een keer voorkomen, dan zal er zsm actie ondernomen worden. Zeker de bedrijven waar de kwartfinales gehouden worden, die hebben zo ontzettend veel ervaring in het organiseren van dit soort evenementen daar hoef je je geen zorgen om te maken.