Wedros heeft vandaag weer een halster gesloopt

en dekjes, wat zal ik niet mee nemen om nou met 5 dekjes aan te komen is wel heel spastisch,.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nienkepepper schreef:nadja15 schreef:uitgeprint, ingevuld, maar nog niet op de bus
Nog even aan het overleggen, maar het wordt (waarschijnlijk) week 33
braaaf(kies week 32
! )
nadja15 schreef:week 32 komt niet handig uit... Ik wilde het liefst week 34, dat zou dan mijn laatste week vakantie zijn, maar die zit al vol.
Aangezien we met de familie ook nog 2 of 3 weken weggaan. Ik wil ook graag werken en dan zijn 2 opvolgende weken wel handig, maar dat lukt waarschijnlijk al niet, maar als ik week 32 ga dan komt het helemaal niet uit xd
lina1998 schreef:ik moet dus ook echt een legion aan halsters meenemen,..
Wedros heeft vandaag weer een halster gesloopt![]()
en dekjes, wat zal ik niet mee nemen om nou met 5 dekjes aan te komen is wel heel spastisch,.
Isa schreef:lina1998 schreef:ik moet dus ook echt een legion aan halsters meenemen,..
Hahah, neem dr 10 mee, na 1 keer rijden is een dekje allaaaaaang vies
Nienkepepper schreef:lina1998 schreef:ik moet dus ook echt een legion aan halsters meenemen,..
Als je niet kan kiezen dan leen je dr ook 1 aan mij uit xd (wat je uiteraard niet gaat doeen...)
nadja15 schreef:MenseeenIk heb dit vast echt al miljoeeeeeen keer gevraagd, maar ik ga het gewoon nog een keer doen xd Nee wacht, ik ga gewoon heeeel veeeel vragen stellen
1. Ben je al eerder op ponykamp bij de Eekwal geweest? Zo ja, hoe vaak, welke week, welke leiding, etc.?
2. Op wie wil je rijden? ^^
3. Wat wil je echt graag gaan doen?
4. Welke leiding wil je en wie niet? (gevaarlijke vraag dit)
5. Op wie wil je echt niet rijden?
als ik meer verzin, dump ik die vragen ook wel xd
het lijkt bijna wel een interview zo...
Isa schreef:lina1998 schreef:ik moet dus ook echt een legion aan halsters meenemen,..
Hahah, neem dr 10 mee, na 1 keer rijden is een dekje allaaaaaang vies