Wie gaan er ook allemaal 20 juni bij Manege Blijenberg in Weesp?
Ikwashier
Geplaatst: 06-06-10 17:51
Ahh ik ben niet door helaas. Net 4e van de 3 die door zijn geloof ik, maar....... er zijn wel 3 door van onze manege (1 cat. 2, 2 cat. 4) en we zijn best zittend manege geworden! (Vorig jaar ook! Alleen daar was ik niet bij ) Was een leuke dag, alleen zoooo warm. We mochten eerst in zomertenue, maar mensen die geen blouse ofzo aan hadden moesten met jasje, dat waren de zoveel dat we allemaal met jasjes moesten. Haha, dat was echt super warm! Rijden ging voor mijn gevoel niet zo goed, maarja. Heb 131 punten gehaald, met als commentaar: Teen naar binnen draaien en goed dragende hand. Dus daar ben ik wel blij mee.
Zijn er hier vandaag nog mensen gestart op Manege Hillegersberg?
ladynaomi
Geplaatst: 06-06-10 18:30
woehoe! Ik ben ook door . Was derde in de vierde categorie. Ik heb gister op Yester gereden van RSC Kraaij. Heerlijke paardje was het! En nu op naar 27 juni, ben benieuwd!
Oke, wij waren vandaag op het strand (Noordwijk ergens) en daar was het niet bepaald warm en hier in het midden ook niet Maar gister was het ook erg warm, ik weet hoe vervelend dat met alles zit
En gefeliciteerd Naomi
Femkex
Geplaatst: 06-06-10 18:50
Gefeliciteerd allemaal! Heeft iemand misschien foto's van mij? Ik zat op Jester en ik was nummer 83. (Kraaij)