Bellatrix schreef:pebsielover schreef:In een F-proef is een 0 niet toegestaan toch? Wij hebben 2 jaar terug eens een jury gehad die aan redelijk wat mensen, waaronder ik, een 0 had gegeven. Ik reed toen F10 en had een 0 voor middendraf, 'niet getoond' stond erbij, ik reed toen op een 24 jarig Fjordje dat vooral bij de beginners wordt gebruikt en die gaat bij middendraf dus alleen sneller ipv ruimer. Achteraf had iemand contact opgenomen met de FNRS hierover en die zeiden toen dat dat idd niet mocht (in een F-proef), daarna heeft ze gelukkig nooit meer 0'en uitgedeeld in een F-proef.
Daarnaast heb ik ook nog wel eens geen punten gekregen voor een onderdeel toen ik viel in mijn F-proef(F7). Toen kreeg ik overigens ook geen punten voor 'De zit van de ruiter', is dit wel terecht?
Er wordt in principe geen 0 uitgedeeld nee. Ik doe het iig niet. Ik ga niet lager dan een 3 als heb ik dat ook nog nooit gegeven. Een 0 voor middendraf is ook belachelijk vind ik.Als het niet getoond wordt geef ik een 5 of in de hogere proeven misschien een 4 maar nooit een 0.
Maar geen punten krijgen voor je zit vind ik ook belachelijk.Je hebt toch je proef wel uitgereden na de val? Dan kan de jury toch je zit beoordelen
En alle vakjes moeten ingevuld worden op het protocol.
@essteeg: ik was er niet bij natuurlijk maar wat deed ze dan dat ze een 0 kreeg? Ze galoppeerde wel? En wat stond er op het protocol?
Ik heb mijn proef idd uitgereden, al heb ik niet meer gegaloppeerd(ik was gevallen in de galop en twee dagen daarvoor was ik ook gevallen van datzelfde paard), voor de onderdelen die ik eigenlijk in galop moest doen heb ik ook geen punten gekregen, dat is begrijpelijk. Maar ik heb hem wel uitgereden tot en met het eind.