Ik heb een vraagje. Elke proef rijd ik op hetzelfde paard, maar zij heeft een redelijk onrustige hoofd/halshouding. Ik dacht dat ik ooit ergens gehoord had dat je daar niet op mag afgerekend worden, omdat er bij een f proef alleen naar de ruiter wordt gekeken en niet naar het (manege)paard? Ik rijd trouwens de F8. Nu stond er bij een aantal punten onrustige hoofd/hals houding, en hierdoor zijn mijn punten ook behoorlijk omlaag gegaan.
Dus mijn vraag was of het klopt dat daar normaal niet naar gekeken wordt? Of heb ik dat mis?
want alleen al door te gaan doorzitten gaat het naar mijn idee wel steeds beter.. gewoon lange zijdes, daarna volte en zo door. ik moet nml. door een S van hand veranderen, vandaar dat ik dit dus ook in voltes en halve volte halve baan wil proberen
Weinig bleef goed zitten, knotten was geen doen met die lange manen en hengstenvlecht ook niet zon succes.
Ik heb alleen heel vaak een zes voor m'n beenligging.. Weet iemand hoe ik er een zeven van kan maken, of eigelijk, hoe ik mijn benen stiller kan houden want daar ligt het aan..