Haha, dat zie ik nog zo voor me, s'ochtends om.. 7 uur in de vakantie bracht mijn vader me op de fiets naar het oude dijkje, want ik ging mee om de paarden op te halen, en s'avonds gingi k ook wel eens mee ,haha, lekker vakantie, moet je vroeg opstaan
Bijna is het weer zover, dan gaat elzenhof weer open. ik wens dien, nanning en sanne veel suc6 dit jaar en hopelijk wordt het een mooi jaar met goed weer
TessB
Geplaatst: 11-03-10 19:06
Ik heb aantal jaren geleden regelmatig een strandrit bij manege Kikkert gemaakt, ik vond het erg leuk !. Volgende week ga ik weer een weekendje naar Texel, dus ik hoop dat manege Kikkert dan al open is .
Manege Elzenhof gaat geloof ik iets langzamer als kikkert met strandritten!
Ik ga 7 augustus weer naar Texel
TessB
Geplaatst: 17-03-10 18:14
Oke, nou ik ben benieuwd . Ik mag op Whisper.. Ken iemand dit paar?
Anne_26
Geplaatst: 18-03-10 13:46
TessB schreef:
Oke, nou ik ben benieuwd . Ik mag op Whisper.. Ken iemand dit paar?
Ja, daar heb ik de laatste keer op gereden Leuke haf, je moet wel een beetje ervaring hebben zeiden ze tegen mij. Maar ik heb gewoon een lekker ritje gehad hoor
TessB
Geplaatst: 18-03-10 18:40
Ik heb genoeg ervaring dus dat is geen probleem . Hopelijk werkt het weer een beetje me zaterdag
Zijn er nog leuke pony's bij gekomen op manege kikkert?
gonnyvdz
Geplaatst: 20-03-10 20:24
ik ben volgensmij op manege elzenhof geweest (de linker) daar had ik op werner gereden 2jaar geleden
sanne97
Geplaatst: 21-03-10 12:58
manege elzenhof was echt gaaf we hadden een strandrit van 2 uur s'ochtends en het zag er allemaal goed uit alleen de paarden stondn de hele dag op stenen
Ik had trouwens xamee veel drukker voor gesteld. Mag dr ook al op Tess gereden worden? Vorige keer alleen begelijding..
kisshorse
Geplaatst: 21-03-10 22:07
ik zou zelf inderdaad ook nog ffe op google kijken;) denk dat je bij google maps wel wat kan vinden. Iedergevalheel veel plezier!! en succes met zoeken;)
icspruijt
Geplaatst: 28-03-10 19:22
@merel Stoes is van manege kikkert
En ik rijd altijd op manege kikkert, maar ik zie manege elzenhof dus best vaak Ik ga altijd op vakantie naar texel
bij manege elzenhof gaan ze ook hard in galop hoor en het is beter dat je niet mag in halen voor je eigen veiligheid! wanneer je wel mag inhalen kunnen de paarden alleen maar een wedstrijd je gaan doen! nou ben jij blij als je er af valt omdat je paard hard ging ??
chantalle91
Geplaatst: 16-06-10 16:17
gonnyvdz schreef:
ik ben volgensmij op manege elzenhof geweest (de linker) daar had ik op werner gereden 2jaar geleden
dat is idd manege elzenhof! is echt leuk daar! ik ga daar in de zomer heen voor 3 weken!