Haha! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Haha! 
Linde_ schreef:fawin schreef:volgensmij ben ik een van de weinige die 13 is en in categorie 3 zit, of ligt dat aan mij?
Ik ben 15.

(mijn mening) Sylvester die lijkt op een blonde tinker en is echt super betrouwbaar! voorderest zijn het allemaal van die welsh achtige pony's en er doet ook een shetlander mee
en er staat een shetlander op de reservelijst Future is de liefste, maar het is niet leuk om als vreemde daarop te zitten
Als je erop zit moet je in iedergeval neit je zweep laten zien en ook geen harde tik geven en er is ook nog een draver Boy die is ook heel lief ( dat zijn ze allemaal maar niet allemaal betrouwbaar
) en Carolien is ook een snelle pony. wat is je lengte dan weet ik ong. waar je niet snel op gezet zal worden;) Lopeja schreef:volgensmij ben ik een van de weinige die 13 is en in categorie 3 zit, of ligt dat aan mij?
Ik ben ook 15 en zit in categorie 3
Thanks!
)
Lopeja schreef:ow das idd wel handig! Iedereen moet zijn echte naam er even achterzetten![]()
![]()
Waarland:
Dydy Cat. 4 ( Dyantha van Tol )
Purmerburger Cat. 3 (Alyssa van Aken)
Ilzjuh Cat 3
tujuh Cat. 4
Thaollat Cat. 4 ( Mariska Schipper )