matasja schreef:wat ik denk is dat er eens een spiegel voorgezet moet worden voor te dikke mensen die persse willen rijden, maak maar eens een filmpje en laat de plus en minpunten zien, zit ze het paard in de weg onderbouw waarom, denk dat veel mensen het niet eens zien! je zit lekker bovenop het paard, beestje loopt netjes zijn rondjes, voor jou een geslaagde dag, wat wij langs de kant zien en misschien wel de moeite van het paard, word vaak niet begrepen als je dit zomaar tegen ze zegt.
ik hield mijn benen tever naar achteren, foto's en filmpjes gemaakt, probleem opgelost want ik zag at ik fout deed en ik zag de reactie van het paard daarop, heel nuttig vond ik het.
breng het respectvol maar zeg er wel wat van is mijn motto
Ja dat is een oplossing maar dan ziet de desbetreffende ruiter zichzelf en vindt helemaal die dat deze te dik is, het paard helemaal niet in de weg zit, sterker nog, die vindt het een hele mooie video
en dan? Ik denk echt dat hierin ook een rol van de KNHS ligt, en van de betreffende manege, al vindt ik een weegschaal bij de ingang ook iets te ver gaan.