Kan hard lopen zeg, jeetje!
Wel gaaf om dat zo uit te proberen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wel gaaf om dat zo uit te proberen
)
). Daarnaast, was ik ook vaak de gelukkige als er een keer een pensionpaard in de les mee moest lopen.
Overigens kan de relatieve braafheid ook vanwege het rijden op bekend terrein in een groep (pensionpaarden) en/of de aanwezigheid van het baasje binnen zo'n 100 meter, zijn geweest.

WAT DOE IK FOUT????????
petradek schreef:zevenmoor schreef:Mensen die dat zeggen moeten maar eens terug denken aan de tijd dat ze zelf nog manege ruiter waren.
Iedereen is begonnen op een manege en daar is helemaal niks mis mee.
Sorry hoor, maar ik ben absoluut niet begonnen op een manege. Sterker nog, ik heb er nog nooit gereden. De meeste manege`s zijn ook verschrikkelijk. Heb echt medelijden met die paarden!
Victory2000 schreef:Hier een voormalig manege ruiter.....en mijn god wat was ik slecht!!!!!!
Dat merkte ik toen ik een eigen paard kreeg

MoriMann schreef:aukje91 schreef:Verder vind ik het zelf prettig om een band met een paard op te bouwen en dit gaat moeilijker met een manegepaard.
Dat gaat redelijk als je anderhalf jaar lang vrijwel altijd op hetzelfde paard mag omdat anderen hem te groot, snel en sterk vinden
Citaat:Maar als ik het bijv. heb over een manege paard, bedoel ik stijf en hard voor hulpen geworden door trekkende/schoppende kinderen. En ik denk dat de meeste wel weten wat ik daar mee bedoel.