Oke klopt wel haha ynskek. Soms heb ik heel weinig commentaar, en wel een 5 en dan weet ik niet wat ik er mee moet doen om het beter te halen haha. Oh grappig lotteElb
Bij mij ook geen 5 zonder commentaar Ik geef soms ook zelfs nog commentaar bij een 6. Als het iets heel kleins is om van die 6 een 7 te maken, dan schrijf ik dat er soms gewoon bij.
Bij mijn protocol van afgelopen keer stond er heel veel ''commentaar'' op. Ook bij een 6 idd, maar daar ben ik altijd wel heel blij mee. Leer je alleen maar van! Wat mij opvalt is dat kleine kids alles wat erbij geschreven is opvangen als ''çommentaar'' en vooral de ouderen het wel fijn vinden, omdat die het juist zien als tips en feedback, waar je verder mee kan oefenen.
Hoorde ook al eens een moeder zeggen: ja ze heeft blijkbaar wel heel slecht gereden, zoveel staat erbij geschreven.
Ik ben er altijd wel heel blij mee in ieder geval.
Dan kan het best zijn dat mijn paard te snel liep, ze rende nog wel eens onder me uit. Dat dat misschien bij algemene indruk ofzo, ergens onder staat? Zal een x kijken of ik nog een protocol kan vinden.
Ik moet morgen F8 voor de eerste keer doen en ik vroeg me af of ik ook theorie moet doen? Beetje laat mee natuurlijk, maar heb een drukke week achter de rug.
JoycexEnya
Geplaatst: 24-01-14 18:57
Hippepony schreef:
Ik moet morgen F8 voor de eerste keer doen en ik vroeg me af of ik ook theorie moet doen? Beetje laat mee natuurlijk, maar heb een drukke week achter de rug.
Nee de 2de keer pas Succes morgen
ynskek
Moderator Algemeen
Geplaatst: 24-01-14 18:59
Bij de f8 hoort theorie maar pas bij het rijden voor je f8 diploma
Mijn proef ging best goed, precies 210 punten, maar omdat mijn lezer een foutje maakte en ik de kluts kwijt was extra rondje door de bak gedaan, dus -2. Balen balen balen... Ik kende de proef wel, maar blijf me focussen op de lezer. Ik wist dat het niet klopte dus heb een extra rondje gemaakt.
Ook nog iets stoms, ik kan het commentaar amper lezen