Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dikke onzin.
Als het maar in orde is, niet kapot en schoon.
)voor halsstrekken gekregen met de opmerking erbij: (veel) meer ruimte geven. Nu heb ik altijd geleerd dat je zoveel ruimte geeft als je paard neemt omdat je geen contact met de mond mag verliezen, dus als hij niet zo diep gaat, laat ik de teugels niet losser. Hoe willen de juryleden dit onderdeel graag zien? Teugels losser laten en daarmee het contact verliezen? Of iets anders?

Dat ik contact mag verliezen wist ik dus niet, maar zondag ga ik weer F4 rijden en dan ga ik tot het einde van de teugels haha. Ik vind het zo knullig staan, teugels in een boog, maar wie ben ik?
Als ik je een 8 voor afwenden heb gegeven dan was dat omdat je kaarsrecht op de letter reed en op mij af.
Dus die 8 is verdiend.
En jij nam volgens mij goed de tijd om je paard stil te zetten zonder te trekken enzo dus dat beloon ik dan idd met een 7.
want een 6) Zondag voor de tweede keer F4 rijden en dan maak ik de niet meer de 'fout' om contact te willen houden. Ik wil over 4 jaar in de F12 zitten, dus ik moet veel proeven rijden. (dat niveau heb ik ca 25 jaar geleden ook gehad
maar toen bestonden de F-proeven nog niet, toen had ik L1 met winstpunt)