Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
reedj93 schreef:ik rij er op de manegeop wie reed je zus
karinFTbing schreef:reedj93 schreef:ik rij er op de manegeop wie reed je zus
Ze reed op Tirza en is 4e gewordenIemand van onze manege (een van de weinige jongens) is door van categorie 2
reedj93 schreef:haha tirza die zit echt voor geen meterheb er heel lang geleden 1 keer opgereden vreselijk ! ik rij op Neron die dee ook een paar keer mee ik weet niet of je dr gezien heb het is een haflinger met beetje krulletjes in de manen
karinFTbing schreef:reedj93 schreef:haha tirza die zit echt voor geen meterheb er heel lang geleden 1 keer opgereden vreselijk ! ik rij op Neron die dee ook een paar keer mee ik weet niet of je dr gezien heb het is een haflinger met beetje krulletjes in de manen
Ik heb wel een aantal haflingers gezienIs het toevallig de haflinger waarvan ze zeiden dat hij weleens bokte? (stond in die oude stallen, moest iemand van ons ook op
)
Heel veel mensen klaagden over het zadel van Tirza, want hij was heel glad waardoor het doorzitten niet zo gemakkelijk was
reedj93 schreef:Nee dat is Donna die bokt als je aanspringt in de galop [als je rustig aanspringt]Die andere was Neron
[edit]'; Neron staat ook in de oude stallen alleen dan aan het begin tegen over die shetlander
Maantjj schreef:Heeejj!!
(kwam er net achter dat ik tog lid was:P)
Ik heb meegedaan!!! (zus van KarinFtBing:P)
Ik moest op Tirza, wel een leuke pony, alleen ontzettend sloom, wat ze daar trouwens allemaal wel zijn...
Maar ik ben dus vierde gewordentis de eerste keer dat ik aan zoiets mee doe dus k ben superblij
:D
Neron is lieffDaar moest Maarten op, hij is met Neron 1e geworden en mag dus mee naar de halve finale !!:)
Donna was ook heeel leuken die Fjord die daar bij Neron en Donna stond, zo'n best wel grote,, die vond ik echt superleuk!!!!
-xXx- Manon
karinFTbing schreef:reedj93 schreef:Nee dat is Donna die bokt als je aanspringt in de galop [als je rustig aanspringt]Die andere was Neron
[edit]'; Neron staat ook in de oude stallen alleen dan aan het begin tegen over die shetlander
Okee, die heb ik wel gezienVolgens mij wel een leuke pony
lautje90 schreef:Ik had gister ook regiofinale. Ik zat op Joy was een leuke pony.
Ben eerste geworden in categorie 3 en dus door naar de regiofinale met 2 andere van mijn manege:D:D
lautje90 schreef:Ik had gister ook regiofinale. Ik zat op Joy was een leuke pony.
Ben eerste geworden in categorie 3 en dus door naar de regiofinale met 2 andere van mijn manege:D:D
Maantjj schreef:lautje90 schreef:Ik had gister ook regiofinale. Ik zat op Joy was een leuke pony.
Jullie manege had echt veel prijs!! Echt goed van jullie
Weet iemand van jullie misschien waar en wanneer de foto's te zien zijn die zondag zijn gemaakt???
-xXx-
reedj93 schreef:Heeft een blonde vrouw met lang haar en krullen fotos gemaakt ?
Juliette_88 schreef:lautje90 schreef:Ik had gister ook regiofinale. Ik zat op Joy was een leuke pony.
ik heb jouw zien rijden![]()
al moet ik zeggen , je zag gelijk dat je veruit het beste zat.
ik stond in de bak ik was van manege oostmoer, ik moest helpen !
netjes gereden , met de uitslag in cat. 2 was ik het totaal niet eens
en over de foto's deze zijn meestal binnen een week ongeveer te zien op http://www.manegeoostmoer.nl
lautje90 schreef:Dank je wel:D
bij ons was ook niemand het eens met de uitslag in categorie 2.
maar ze dachte waarschijnlijk dat het komt omdat ze een jongen naar deurne willen.
Die vrouw die foto's maakte was idd erg aardig bne zelf ook heel benieuwd naar de foto's...
Ik vond ook dat het erg netjes georganiseerd was iedereen werd goed begeleid en de pony's en paarden kwamen ook aan hun verdiende rust tussendoor en je werdn iet aan je lot over gelaten zoals jaren daarvoor op andere maneges wel het geval was.
Jullie hebben het super gadaan;)
Maantjj schreef:Waarom zijn jullie het niet eens met de uitslag van cat.2??
Juliette_88 schreef:Maantjj schreef:Waarom zijn jullie het niet eens met de uitslag van cat.2??
omdat een ventje 1ste was en die zijn pony in de inrijbak helemaal rot sloeg en zijn houding en zit helemaal niet goed was . als je keek naar de nummer 2 tot 6.
niemand was het er mee eens, behalve hun vereniging zelf natuurlijk
Maantjj schreef:reedj93 schreef:Heeft een blonde vrouw met lang haar en krullen fotos gemaakt ?
Jaaah:) ze heeft best veel foto's staan maken van mij:P ze was echt aardig!