Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik was 5e geworden en mag dus misschien naar de regionale die zijn op onze manege 1 juli, komt er iemand kijken? maar er mochten maar 4 door naar de regionale maar misschien is er iemand verhinderd en dan mag ik!
maar de 1e ronde ging super dus mocht ik naar de finale maar de 2e ging niet zo goed maar ik ben wel 5e geworden
ik reed niet met een eigen pony, ik reed gewoon op een manegepony maar er deedden super veel eigen ponys mee dus was best banketstaaf maar ja maakt niet uit ben wel 5e
Maar ik had wel graag meegedaan! Bij ons was zaterdag ook de regiofinale en ik ben erg benieuwd wie er heeft gewonnen!

thaollat schreef:Al iemand iets gehoord a 2juli Waarland????
noami10 schreef:Weet iemand de uitslagen van de regiofinale op manege Meulendijks? Want ik ben erg benieuwd wie er heeft gewonnen.
confetti schreef:noami10 schreef:Weet iemand de uitslagen van de regiofinale op manege Meulendijks? Want ik ben erg benieuwd wie er heeft gewonnen.
Die staan op de website van Meulendijks.
bij ons is zondag op de manege de regiofinale ( manege Noordland 's-Gravenzande site: www.manegenoordland.nl) ik zit in de middaggroep, ik heb wel geluk dat ik de pony's ken
!
m op!
Leer er best veel van...
fawin schreef:Meeting-Noordland.
1. Linde_ (Linde de Bruin)
2. jauk
3. 0_bleu
4. Fawin
Al 4 mensen. (zet je echte naam er even achter, kunnen we kijken op de startlijsten als die er komen.
) fawin schreef:ehm ik weet alleen dat het vanaf s'ochtends 10:00 uur begint en je er dan 9 uur moet zijn en als je s'middags rijd moet je er om 2 uur zijn maar dan kan het dat je om 3 uur rijdt maar het kan ook om half 7, de eigenaresse had van het fnrs gehoort dat je een brief thuis kreeg met hoelaat je er moet zijn maar niet hoelaat je moet rijden.
fawin schreef:volgensmij ben ik een van de weinige die 13 is en in categorie 3 zit, of ligt dat aan mij?