L0veMyHorse schreef:Oh jeetje heftig!
Heel veel succes alvast
dankjewel!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tazziexxx schreef:Waar komen de startlijsten te staan?
Citaat:Ik was wat grondwerk met haar aan het doen en ging super goed. Toen draaide ze opeens heel snel haar kont naar me toe en zag ik alleen nog een hoef op me af komen. De eigenaresse had laatst al van de buren gehoord dat ze had gedreigd naar haar bijrijdster. Bij mij had ze dat nog nooit gedaan. Ze was zelf een week ervoor kreupel aan haar rechter achterbeen en ik denk nu dat er misschien een pijnscheut door haar been ging omdat ze rechtsom liep en dat ze door de pijn van zich af trapte. Had niet echt het idee dat het gericht op mij was, maar dat is nu aan de eigenaresse om uit te zoeken, want ik blijf voorlopig even bij haar uit de buurt.:p jaa ik hoop alleen dat het nog een beetje goed gaat en dat ik niet als laatste eindig haha :p
Channiiiej schreef:Zag idd de startlijst van Meers Paarden Centrum online staan!
Ik ben ingedeeld op Ferrari, wie kan mij iets meer over dit paard vertellen?
wachten duurt zo lang xD Merelll schreef:Citaat:Ik was wat grondwerk met haar aan het doen en ging super goed. Toen draaide ze opeens heel snel haar kont naar me toe en zag ik alleen nog een hoef op me af komen. De eigenaresse had laatst al van de buren gehoord dat ze had gedreigd naar haar bijrijdster. Bij mij had ze dat nog nooit gedaan. Ze was zelf een week ervoor kreupel aan haar rechter achterbeen en ik denk nu dat er misschien een pijnscheut door haar been ging omdat ze rechtsom liep en dat ze door de pijn van zich af trapte. Had niet echt het idee dat het gericht op mij was, maar dat is nu aan de eigenaresse om uit te zoeken, want ik blijf voorlopig even bij haar uit de buurt.:p jaa ik hoop alleen dat het nog een beetje goed gaat en dat ik niet als laatste eindig haha :p
Wow heftig! Sterkte en succes alvast. Wel fijn dat je gelukkig gewoon mee mag en kan doen
Hoe zitten deze paarden? Wij hebben er in ieder geval zin in!
jij ook hier! succes zondag