Ja [***] kan alles
dressuur, springen, buitenrijden, zwemmen, vd, sleeën
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dressuur, springen, buitenrijden, zwemmen, vd, sleeën
xTammyy schreef:Ik denk het niet? Heb laatst mn lijst op geruimd
Ja Flame kan allesdressuur, springen, buitenrijden, zwemmen, vd, sleeën
.
(je filmpje van zonder hoofdstel is wel echt heel vet! 
, beugels waren korter dan dat ik gewend was 

(we hebben er 3
)
.
ook al zoiets

minkxx schreef:ooohh Claire, ik ken dr nog zo een..![]()
mijn bijrijdpaard Zicaro is ook écht een schijtluis.![]()
naast onze buitenbak stonden 1,5 week 3 vouwwagens, 1,5 week waren die vouwwagens doodeng!
maar 3x raden wat nog enger was... toen de vouwwagens ineens weg waren!!!![]()
meneer springt ook over sneeuw heen, vind de buurvrouw die afentoe naar buiten komt heel eng en is histerisch maar geobserdeerd door schapen.
oh en kliko's!!

en zijn moeder, 20 jaar en die doet buiten alsof ze niet eens ingereden is
. CRos95 schreef:minkxx schreef:ooohh Claire, ik ken dr nog zo een..![]()
mijn bijrijdpaard Zicaro is ook écht een schijtluis.![]()
naast onze buitenbak stonden 1,5 week 3 vouwwagens, 1,5 week waren die vouwwagens doodeng!
maar 3x raden wat nog enger was... toen de vouwwagens ineens weg waren!!!![]()
meneer springt ook over sneeuw heen, vind de buurvrouw die afentoe naar buiten komt heel eng en is histerisch maar geobserdeerd door schapen.
oh en kliko's!!
dit zou zo de omschrijving van Indigo kunnen zijn
Ik heb 2 bijrijdpaarden, waarvan er 1 4 jaar is en de koelheid zelveen zijn moeder, 20 jaar en die doet buiten alsof ze niet eens ingereden is
.
minkxx schreef:CRos95 schreef:
dit zou zo de omschrijving van Indigo kunnen zijn
Ik heb 2 bijrijdpaarden, waarvan er 1 4 jaar is en de koelheid zelveen zijn moeder, 20 jaar en die doet buiten alsof ze niet eens ingereden is
.
hahahahah en die schrikken zeker ook van de dingen waarvan je denkt 'neee dat vinden ze vást niet eng' ....
gekke paardjes!
Zicaro is echt een stoere ruin, een held!! op sokken.........
Exact 

_APPELTAART schreef:haha, ik weet nog dat Ascardi vorig jaar een enorme hups maakte omdat ie weigerde om door een plas te gaan en ook meteen een kettingbotsing veroorzaakt
Heel handig po

xTammyy schreef:Er was iemand afgevallen (nja wisten we nog niet, hoorden gegil) dus we moesten een noodstop maken, maar dat kan Flame niet als het moet. Paard voor me wel, die stond in 1 keer stil dus Flame knalde daar boven op en toen zat ik bijna op zijn hals
Vervolgens kwam paard aangelopen die onder de modder zat, daarna ruiter die ook half over de modder zat.