5 komt weinig voor, is bij ons ook meestal 3/4

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
__denise schreef:Je mag alleen starten met een manegestartkaart, dat is anders dan een gewone startkaart. Weet niet precies hoe het allemaal zit. Ik geloof dat het alleen persoonsgebonden is en ik dacht dat het maar tot L1 ging, maar dit weet ik niet zeker.
CRos95 schreef:xVerax schreef:Haha ja, lijkt heel erg op caprilli.
Je hebt Vaardigheid 1, 2 en 3
1 & 2 zijn simpel maar 3...
Edit: Filmpje van mij met Va 3 http://www.youtube.com/watch?v=aIh89S1Hwy4
rijd jij nou met een sjaal in een wedstrijd? Bij ons is sjaal zwaar verboden en met wedstrijd helemaal.
vind hem toruwens niet moeilijk klinken?
Marie111 schreef:Hindernissen zijn véél te laag ! Horen 70 cm te zijn volgens mij.
Bellatrix schreef:Nee, je fouten gaan niet meer van de proef af.
__denise schreef:Klopt, theorie en praktijk zijn apart.
Diploma's ligt aan jouw manege (of organisatie). Sommige maneges kiezen ervoor ze niet te bestellen (kost allemaal geld...).
joelleollie schreef:Vandaag proefje geoefend op mirko, ging super goedalleen hij kan echt niet stilstaan
Laura_ schreef:Wij hebben ook nooit diploma's. Vroeger inderdaad wel, maar is er een beetje uitgeslopen. Toevallig vorige week nog Ilja een bericht erover gestuurd. Ik dacht inderdaad namelijk ook dat het je registratie was en het daarom verplicht was. In ieder geval, het is besproken en ik heb de achterstand bijgewerkt, zodat we weten waar we gebleven zijn. Vandeweek wordt er met de FNRS gebeld wat de mogelijkheden zijn. (Evt. alleen registratie doorgeven, maar geen diploma's?) En anders gaan we ze bestellen en zijn de kosten inderdaad voor de deelnemer. Alhoewel, de prijzen bij ons net omhoog zijn gegaan en ik het beetje ver vind gaan als je op een gegeven moment ook nog moet gaan bijbetalen voor je diploma haha.
Even een vraagje aan jullie: Hoeduur is het bij jullie voor 1 proefje? Ben benieuwd of dat allemaal beetje gelijk ligt en ik het er maar mee eens moet zijn dat ze bij ons zijn verhoogd.
Burtzle schreef:Ik moet €3.50 betalen voor mijn diploma.
CRos95 schreef:sinds wanneer heeft F8 eigenlijk theorie? Want toen ik f8 reed was die er geloof ik nog niet?
Annabel schreef:joelleollie schreef:Vandaag proefje geoefend op mirko, ging super goedalleen hij kan echt niet stilstaan
Mooi dat het goed ging! alleen hier komt je struikelblok al: je geeft aan dat híj niet stil kan staan, ligt de fout niet bij jou?
heb je hem zo gecontroleerd met je hulpen, dat hij er alsnog tussen uit knijpt? dan geef je denk ik net te lichte hulpen. Een paard kan prima stil staan,
het is tenslotte de rem bij een paard. Overleg/oefen hier nog op met instructie.
.