Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aladinnetje schreef:echte pennys; (check ook hun berichtjes/reacties naar elkaar)
http://m-prinsenstad.hyves.nl/fotos/?ga ... state__=66
![]()
mandylfmarca schreef:LOL! ik heb een penny alert bij mij op stal gehad vandaag.
ik sta dus op een handelsstal met allemaal jonge paarden die beleerd en verder gereden word.
nu staan er ook haflingers, waaronder die van mij!mensen die niet DREAM kennen, zie profiel! het is echt penny!
maargoed even terug naar het verhaal!
komen er van die penny's aanrennen, met poetskoffertje overvol met roze borsteltjes en alles en een roze dekje..
dus ik dacht euh oke? wat komen jullie hier doen.
ik dus rustig het paardje verder afzadelen maar ondertussen DE penny's inde gaten gehouden.
ik vond het al zo raar dat ze bij de privéstallen liepen, meestal zijn ze bij de handelsstallen te bekennen.
zie ik ze uit de stal lopen met mijn haflingertje, ingevlochten waarbij ik denk ga je moeder pesten, met roze stiekjes en ja! een roze dekje op.
dus ik loop heel vrolijk erna toe, dream begon al te hinnikenhelp me.
vraag aan ze; wat gaan jullie doen? ja dit is ons verzorgpaard en die gaan we nu longeren! oke.. hoe heet jullie verzorg paard dan? spirit! afgezaaaaagd! dus ik zei zo; wat staat er dan op dat bordje? ja, Dream (sinne saule) ja en wat staat er bij eigenaar? ja Mandy.. Hoi aangenaam! ik ben mandy, zouden jullie nu zo vriendelijk willen zijn die rotzoooi van me paard af te halen en te vertrekken! nou jammer genoeg heb ik zelf die belachelijke vlechtjes eruit mogen halen.. me arme pony.. pennytastisch gemaakt pfu! kwam ik aan bij de shetlanders want daar staan mn schattige hengst veulen met ja een roze halster dankzij moi! hij pastte geen andere xD,
staan ze bij de shetlanders te kloten.. alsjeblieft kinders, ga bij een manege poedersuiker pff.
ik ga deze week ook een pennyfoto maken! en dan ga ik jullie stalken met mijn pennyheid!
idefix4 schreef:Tinkerfuns: Wel raar dat een tantezegger van zo'n amazone dat nog uitgelegd moet krijgen. En een heftig verhaal. Ben je niet op je WA aangesproken? Hoe zit het in zo'n geval met aansprakelijkheid? Tja, jij hebt haar dan natuurlijk niet de opdracht gegeven om je paard te aaien...
Kandor schreef:Browniee schreef:zelf ook NOOIT met sperriem gereden?
Toen wij die Hyve opgericht hadden?
Nee, toen niet, toen zat ik namelijk nog niet op paardrijden.
Citaat:Toen wij die Hyve opgericht hadden?
Nee, toen niet, toen zat ik namelijk nog niet op paardrijden.Citaat:
o haha dan is het best moeilijk om met sperriem te rijden, maar heb je het daarna wel gedaan? En hoe kwam je tot de ontdekking dat het niet 'sielughhh' was?
tinkerfunss schreef:@108078
Zit je op het Horizon College in Alkmaar? (OV nummer?)