Lante schreef:Op de manege waar ik lesgeef is een pony die op die dagen van de proeven op een gegeven moment steeds zelf bij A afwendt (dus ook als het niet moet)... Erg vervelend en moeilijk (is een vrij sterke en eigenwijze tinker die verder wel heel braaf is, dus de onzekere kinderen willen er ook graag op) voor de met name beginnende kinderen van F1 t/m F4. Nu kregen al die kinderen daar een 3 voor en dat vind ik toch jammer. Je hoort toch met name in de lagere proeven naar het rijden van die kinderen te kijken en dan geef je toch niet meteen een 3? Maar verder is het een leuk systeem met die F proeven, maar jah; het blijft een jurysport natuurlijk.
Tja, ik ben er niet bij geweest
Hangt er ook vanaf of het secretariaat me daarover inlicht of ik er rekening mee moet houden. En hoe duidelijk de ruiter laat zien dat dat afwenden dus niet de bedoeling was.
)... Erg vervelend en moeilijk (is een vrij sterke en eigenwijze tinker die verder wel heel braaf is, dus de onzekere kinderen willen er ook graag op) voor de met name beginnende kinderen van F1 t/m F4. Nu kregen al die kinderen daar een 3 voor en dat vind ik toch jammer. Je hoort toch met name in de lagere proeven naar het rijden van die kinderen te kijken en dan geef je toch niet meteen een 3? Maar verder is het een leuk systeem met die F proeven, maar jah; het blijft een jurysport natuurlijk.