Peelie schreef:ja zeker...
man wat voelde ik mij een stumpelaar op mijn paard. Op een gegeven moment had ik ook niet zo veel lol meer in het rijden wat dat stomme eigewijze beest loopt niet en haald vervelende tuurkje met me uit. Dat is helemaal niet leuk...
ik had 8 jaar rijervaring op een manege. Ik dacht ook dat ik redelijk kon rijden. Ik had totaal geen weet van de KNHS oid. (was 14 jaar oud) dus had ook echt geen weet van B, L1, L2, M1, M2, Z1 en Z2. Voor mij bestond alleen Anky van Grunsven...
Zo af en toe ga ik nog wel eens naar de manege een lesje volgen. Gewoon om even dat gevoel weer terug te krijgen van zo'n manege paard. Hoe dat loopt enzo. En dan ben ik maar wat blij als ik weer op mijn eige bolle mag, zodat ik heerlijk kan genieten van haar streken.
Maar als je een eigen paard hebt zit je zo veel zelfverzekerder op een Manegepaard dat iedereen je gelijk arrogant vind en gaat verklaren dan je niet kan rijden... logies...
Ik was ook 14 en ik kreeg dan nog een hengst ook
wel een doodbraaf beest overigens, dier heeft me zoveel gegeven en zoveel geleerd...
Maar ik herinner me nog die eerste twee maanden
Ik kreeg hem niet eens in galop
En hij kende het wel allemaal hoor maar hij was zo heeeerlijk eigenzinnig... Nu is het echt genieten die pony...
Ben iig blij dat ik met hem ben kunnen beginnen en niet met mijn huidige merrie. Denk dat ik dan gestopt zou zijn met rijden.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 24-08-09 14:21, in het totaal 1 keer bewerkt