_cheyenne_ schreef:Wie moet er nog meer A.S zaterdag naar Heteren?![]()
Ben erg benieuwd hoe het gaat, moet je gelijk de proef rijden, of krijg je wel even de kans je paard te leren kennen?
Ik

Ik start gelijk in de 1e groep. Als nummer 2 dacht ik

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_cheyenne_ schreef:Wie moet er nog meer A.S zaterdag naar Heteren?![]()
Ben erg benieuwd hoe het gaat, moet je gelijk de proef rijden, of krijg je wel even de kans je paard te leren kennen?
Mies7 schreef:Ilja000 schreef:Lol, is ook wel fijn dat daar dan weer overleg over is, dat strenge jureren. In Heemskerk had van onze manege niemand lager dan een 6, terwijl ik toch echt dingen heb gezien van mijn eigen leerlingen die lager dan een 6 gejureerd hadden mogen worden!
Ik jureerde samen met mevr. Brink, we hebben met elkaar steeds overlegd wat betreft de cijfers en zaten steeds wel op 1 lijn. Zij is overigens ook 1 van de docenten die FNRS-jury's opleiden.
Tja en streng jureren of niet, als het goed is dan komt het er toch op neer dat de beste ruiters bovenaan eindigen lijkt mij... In Den Ham waren er maar een paar uitschieters, de meeste ruiters zaten qua houding + zit op 1 lijn. Wat wel leuk was, was dat sommige pony's wat koppig waren en aan de haal gingen. Dan zie je als jury wel gelijk hoe de balans van de ruiter is en in sommige gevallen kwamen de ruiters daardoor op hogere cijfers voor bijv. balans.
Mies7 schreef:Ja idd erg vervelend. We hebben dit ook aangegeven bij de organisatie. Enkele ruiters hadden ook een verkeerd startnummer op de arm gespeld. bijv. 109 ipv 67. Dat maakte het voor ons ook wel eens verwarrend. Hoop dat dat de volgende keer beter voor elkaar is.
Charlie_pony schreef:Ik heb dus as. zondag regiofinale in Bunschoten
heb vandaag die brief gekregen van de FNRS en daar staat in dat de 1e groep om 10.00 uur start, en op de zitcompetitie.nl bij de startlijst staat 10.30 uur
Dinniej schreef:Staat het ook niet op de site?
karinFTbing schreef:Mijn zus doet mee met de regiofinale in Stad aan het Haringvlied(ze komt van manege RSC de Nieveart) Ik kom natuurlijk wel even naar haar kijken
Ze rijd in categorie 2 als ik het goed weet.. (zonder F6 diploma tot 18 jaar)
Wie moet er aanstaande zondag nog meer in Stad aan het Haringvlied?