Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
thaollat schreef:Ik heb trouwens nog een vraag voor de ruiters die naar waarland gaan...
mischien hebben jullie zin.. (als we de brief in de bus hebben gekregen met op wie je moet.) om een week voor de wedstrijd ofzo met zn allen aftespreken en dan een uurtje te gaan vrijrijden op de paarden op wie we die dag moeten..

Flurk schreef:waren jullie paarden bijgezet tijdens de voorrondes
Flurk schreef:waren jullie paarden bijgezet tijdens de voorrondes
Ben wel benieuwd wat iedereen er van gevonden heeft. confetti schreef:Volgens de regeltjes dienen de paarden bijgezet te zijn. In Deurne krijgen ze allemaal een bijzetteugel aan.
Volgens mij wordt er op de dag zelf geloot, dat was in ieder geval vorig jaar zo en in Heeze is dat ook weer zo, stonden namelijk geen paardennamen achter de ruiters.
Arnyek schreef:
Dit jaar misschien wel een keer goed afstellen??
Vorig jaar was dat zo dramatisch slecht gedaan, veel te los waardoor sommige bijzets gingen slingeren. Haal ze er dan af, het zit dan én storend én nut hebben ze dan toch niet. Pak dan een martingaal.
confetti schreef:Naar mijn idee kunnen ze beter een thiedemanteugel of een stiek nemen, dan kunnen de paarden in de hoeken nog in de stelling lopen.
Yannuh schreef:
Bij ons op de manege kregen ze met de voorrondes stieken om. Dat vind ik wel fijn rijden. Ze lopen er wel eens vaker mee, dus ze zijn het ook wel gewend.