het was supervaag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, 21 juni eerst maar eens de regio bij ons op stal bekijken! 

CuteApplePie schreef:Vera
Bij mij is t idd ook altijd cat 4. en daarna 1, 2 en 3 geweest op de regio's!
Is er verder echt niemand die de 21e naar zwolle gaat uit dit topic?
Zo niet, minder concurrentie voor mij
maar er zijn hier vast wel wat mensen die naar zwolle gaan!
alleen bijna drie weken niets gedaan, maar ik hoop dat mn lichaam nog weet wat goed zitten is haha
meer mensen die naar den Ham gaan? AnneF schreef:Ik doe 14 juni mee aan de regiofinale in den Ham in cat. 4. Heb twee weken geleden een trap gehad op mn knieschijf met als gevolg een wond tot op het bot en vijf hechtingen. Dacht eerst dat ik de hele zitcompetitie kon vergeten na vier maanden hard trainen, maar gelukkig heb ik toestemming van de huisarts om weer t paar op te gaanalleen bijna drie weken niets gedaan, maar ik hoop dat mn lichaam nog weet wat goed zitten is haha
meer mensen die naar den Ham gaan?
Fijn dat je toch mee kan doen. AnneF schreef:Ik doe 14 juni mee aan de regiofinale in den Ham in cat. 4. Heb twee weken geleden een trap gehad op mn knieschijf met als gevolg een wond tot op het bot en vijf hechtingen. Dacht eerst dat ik de hele zitcompetitie kon vergeten na vier maanden hard trainen, maar gelukkig heb ik toestemming van de huisarts om weer t paar op te gaanalleen bijna drie weken niets gedaan, maar ik hoop dat mn lichaam nog weet wat goed zitten is haha
)

L0veMyHorse schreef:AnneF schreef:Ik doe 14 juni mee aan de regiofinale in den Ham in cat. 4. Heb twee weken geleden een trap gehad op mn knieschijf met als gevolg een wond tot op het bot en vijf hechtingen. Dacht eerst dat ik de hele zitcompetitie kon vergeten na vier maanden hard trainen, maar gelukkig heb ik toestemming van de huisarts om weer t paar op te gaanalleen bijna drie weken niets gedaan, maar ik hoop dat mn lichaam nog weet wat goed zitten is haha
Klikt heftig! Waardoor kreeg je een trap, wat deed je? (Als ik mag vragen)
Super dat je wel mee mag rijden van de huisarts!