Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laura_ schreef:Ik twijfel nog een beetje of ik met bijrijdpaardje ga meedoen. Ik rij hem nog niet zolang en door de vorst ook lange tijd niks kunnen doen. Dus in april wil ik wel meedoen, maar iedereen zegt dat ik in maart ook al moet meedoen haha. Misschien dat ik meedoe en de F8 ofzo ga starten om te kijken hoe het gaat.
MarloesNatje schreef:Ik vind hem héérlijk zitten in draf. Galop na 2 passen, want hij gooit errug hoog op.Leeukzit hij lekker dan? ;O Z'n manen zijn er trouwens af
xBerber schreef:MarloesNatje schreef:Ik vind hem héérlijk zitten in draf. Galop na 2 passen, want hij gooit errug hoog op.Leeukzit hij lekker dan? ;O Z'n manen zijn er trouwens af
En ja heb het gezienHeb jij 't weer gedaan?
Maargoed, ik moet f10 wel een x oefenen denk ik.. vooral dat laatste stuk met halve volte halve baan, rechtdoor, links/rechtsomkeert, en halthouden groetee..
xVerax schreef:Haha ja, lijkt heel erg op caprilli.
Je hebt Vaardigheid 1, 2 en 3
1 & 2 zijn simpel maar 3...
Edit: Filmpje van mij met Va 3 http://www.youtube.com/watch?v=aIh89S1Hwy4
CRos95 schreef:xVerax schreef:Haha ja, lijkt heel erg op caprilli.
Je hebt Vaardigheid 1, 2 en 3
1 & 2 zijn simpel maar 3...
Edit: Filmpje van mij met Va 3 http://www.youtube.com/watch?v=aIh89S1Hwy4
rijd jij nou met een sjaal in een wedstrijd? Bij ons is sjaal zwaar verboden en met wedstrijd helemaal.
vind hem toruwens niet moeilijk klinken?
Paris_ schreef:Als ik al die voorbereidingen van jullie zo hoor dan heb ik ook weer zin in 'n proefje.![]()
Wel jammer dat de proeven maar tot F20 gaan...
Mijn volgende wedstrijd (F9b) + voorronde zitcompetitie is 14 april.. Dat duurt nog wel even dus.
Ik las in het handboek dat je met een F8 diploma ook in de B dressuur van de KNHS mag starten.
Iemand die hier ervaring mee heeft? Het lijkt me erg leuk! Ben benieuwd of mijn manege daar ook aan mee doet.
__denise schreef:prugelpiet schreef:Bij ons mag iedereen zich opgeven, word verdeeld over het niveau.
F1 begint s`ochtends 9 uur, zo loopt het door.
Tijdens prijsuitrijking moet volgende groep inrijden, heel simpel
Als wij dat doen hebben we 140 starters en pony's die vier uur lopen , op hun vrije dag. Dat lopen ze niet eens doordeweeks dus dan moet je wat anders verzinnen.