Jaa padoc dan is me paard een verschrikking kan ik weer n uur poetsennn
xDeena_
Geplaatst: 14-07-12 23:33
Je doet heeel vaak spellen ! Wel leuke groepsspellen in t bos en oliebol dus wel leuk hoor Paddocks zijn er volgens mij ook, maar t enige wat ik daarnog van weet is dat die en en al modderzooi waren hahahah
haha dat maakt niet uit Wedros speelt graag in de modder en drinkt uit plassen dat is vele malen lekkerder dan water dat in zijn waterbak zit vind wedros
Ik hoop wel dat met de buitenritten de groepen niet et groot zijn. Dat ze een verschille,nde route hebben en de ene groep in de bak en de andere buiten en de volgdende daga ndersom of zo. Bij sommige maneges lijtk het me zo eng als ikd ie grote groepen zie. xD
Njaa hoop dat ze teminste beginners bij beginners doen net gevorderen bij net gevorderen ook daar bij doen en gevorderen ook in een clubje niks ergers dan als je jankende kinderen hebt die niks kunnen en willen en dat jij kan rijden en moet aanpassen
Dat doen ze zeker wel hoor, ik heb gehoord dat je de dag van de aankomst gaat rijden in de bak, en dan zien ze ook wel wie beginner is of niet
Ik kan er niet tegen als ik met té grote groepen buiten rij op een paard wat ik niet echt ken. $ Daaromd at ikd us ook hoop dat de groepen niet te groot zijn.