Onze manege is net 2de geworden, het scheelde maar een half punten anders waren wij best zittende manege. Maar goed we zijn tevreden met de prestaties van onze mensen.
Wat vonden jullie van de regionale in Den Ham?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
magblon schreef:Joeppieonze Merel (melmel) is weer door. Ze stak met kop en schouders boven iedereen uit. Gefeliciteerd Merel en op weer naar de halve finale in Deurne.
Onze manege is net 2de geworden, het scheelde maar een half punten anders waren wij best zittende manege. Maar goed we zijn tevreden met de prestaties van onze mensen.
Wat vonden jullie van de regionale in Den Ham?
Fleury schreef:En jij was nummer 107?
Gefeliciteerd!
confetti schreef:@Melmel, klopt het, dat jij al eerder hebt meegedaan aan de halve finale in Deurne?
Iedereen die door is, gefeliciteerd!
melmel schreef:Fleury schreef:En jij was nummer 107?
Gefeliciteerd!
Ja klopt, op de startlijst stond geloof ik 37, maar dat nummer hadden ze niet meer dus toen kreeg ik nummer 107.
Dankje
Mies7 schreef:Ik heb gisteren gejureerd in Den Ham, samen met mevrouw Brink. En ja, we hebben inderdaad heel erg streng gejureerd, maar dat mag ook wel op een regiofinale vind ik. Het was echt bloody hot, maar wel heel erg leuk om te doen en er waren een aantal amazones (en ruiters) bij die echt netjes konden zitten. Maar van sommige ruiters/amazones vroeg ik me ook wel af hoe ze uberhaupt op de regiofinale terecht waren gekomen... Merel stak echt met kop en schouders boven de rest uit, ze zat en reed ontzettend netjes.
Voor iedereen die aan de halve finale mee mag doen: SUCCES!!!!
melmel schreef:Dankje Mies7, ik was echt super blij![]()
Vond het een super leuke dag gister, was wel heel zenuwachtig met de prijsuitreiking![]()
Een aantal foto's van de regiofinale in Den Ham staan op:
http://www.mijnalbum.nl/Album=7VZFMDE4
Yannuh schreef:melmel schreef:Dankje Mies7, ik was echt super blij![]()
Vond het een super leuke dag gister, was wel heel zenuwachtig met de prijsuitreiking![]()
Een aantal foto's van de regiofinale in Den Ham staan op:
http://www.mijnalbum.nl/Album=7VZFMDE4
Wat leuk dat je door bent! En dat al voor de 2e keer![]()
Gefeliciteerd hoor!
M_en_M schreef:ik wa 2de geworden en ik vond ook wel dat iedereen heel netjes zat en wat leuk om hier een jury lid tegen te komen
en mies7 wist je nog wel dat je stage bij onze manege had gelopen?
dat zei danielle in eens tegen me
toen ze je zag
Ilja000 schreef:Lol, is ook wel fijn dat daar dan weer overleg over is, dat strenge jureren. In Heemskerk had van onze manege niemand lager dan een 6, terwijl ik toch echt dingen heb gezien van mijn eigen leerlingen die lager dan een 6 gejureerd hadden mogen worden!