ze hebben nou trouwens twee nieuwe haflingers, die lopen nog niet mee. ik weet niet hoe ze ze gaan noemen, maar ze heette tot nu toe nog mimi en anne. mimi is egt heel mooi.
Die was ook leuk zeg! Ik vond die 4(?) welshjes naast elkaar het leukst. Ik ben echt een 'manegekikkert mens' maar was ook weleens bij elzenhof aan het kijken. Alleen omdat daar van zulke leuke welshjes stonden.
Ik ben net terug van vakantie op Texel! Twee weken heerlijk weer gehad!!
Wel 4x gereden bij de Kikkert. Het was weer erg leuk, hoewel het wel druk is zeg! Wat een grote groepen. Naar het strand ging het wel, toen waren we met 6 paarden, ik zat op spirit lekker snel!!!
Daarna nog 3x naar het bos, en dat was gewoon met 16 paarden en pony's en 1 begeleider. Gelukkig ging alles goed.
Ik mocht 2x op een nieuw paard: Venna. Die liep nog niet mee eigenlijk, dus dat was erg leuk. De eerste keer ging het heel goed, de tweede keer was ze behoorlijk druk. Ze wilde heel graag heeeeel hard!!! Maar ja, het ging niet zo hard. Maar ik kon haar verder prima houden en ze rijdt erg lekker. De andere paarden kennen het rondje al uit hun hoofd. Mijn dochter heeft 2x op anterra de haflinger gereden (die vindt zij het leukste) en 1x op Stoes (een halve fries).
Venna rijdt toch al wel mee? Wel met een beperkt aantal ruiters waarvan ze weten dat ze haar rustig kunnen houden, want ze kan zich nogal druk maken inderdaad. Hoorde van Nanny dat het inderdaad belachelijk druk is geweest deze zomer. De paarden en pony's hebben allemaal straks hun vakantie verdiend!
Toen ik er was reed Venna helemaal niet mee, die meisjes die daar helpen dachten dat het een vergissing was dat ik er op moest Ik hoorde inderdaad dat ze een paar weken eerder ook af en toe meeging.
Het was in ieder geval erg leuk op zo'n fris dier!! Ik heb nog wel een foto van haar, ik zal die er eens opzetten. Ach, het is geen echte beauty hoor, maar ze reed lekker en was vrolijk. Gewoon een leuk paard.
De paarden hebben zeker een lekkere vakantie verdiend!!
Anoniem
Geplaatst: 15-08-09 22:41
.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-05-23 11:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Spoon is en blijft zo'n lieverd. Ik vind dat koppie gewoon zo lief
Fielychi
Geplaatst: 17-08-09 16:55
Ze zijn geen van allen moeders mooiste, maar allemaal erg lief en geschikt voor het werk! Spooner is inderdaad een dropje. Heb ergens nog foto's van hem en mij op zijn eerste strandrit paar jaar terug, zag er echt niet uit, al die lange benen op die kleine pony's: May zat op Iwan, Nanny op Mano (die ging ook voor de eerste keer mee) en ik op Spooner.