strandrit manege poelenburgh

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

annaaube

Re: strandrit manege poelenburgh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 12:12

Norma was op het strand echt een poepie. Als je voor de eerste keer gaat, en het wat spannend vind, is het een prima paardje! Kon de bosrit prima zonder beugels en teugels rijden :P en op het strand gaat ze pas wanneer je het wil, en hoe hard je wil. Superschatje!

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 10:03

Laatst een strandrit gemaakt op Wynanda, was echt super :D
Erg braaf paardje, en ze gaat ook lekker snel :)

Kathleen09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 13:02

ZIet er super goed uit daar. Heb daar 2 jaar geleden gereden, naam van het paard ben ik kwijt.
Groetjes Kathleen

__Isabel__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 16:41

Ik heb uiteindelijk een strandrit gemaakt op de haflinger cindy!
Was echt heel leuk!:D
Vooral de rengalop op het strand was top, ben alleen wel laatste geworden;P

JuudKaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 19:06

Wanneer was je er??

MissKing

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 19:16

ook hier goeie ervaring, wel voorrijden in de bak om te kijken of we inderdaad wel mee mochten naar buiten. Helaas was het erg mooi weer en werd het een duinrit ipv strandrit. Ik zat op Ko als ik me goed kan herinneren, groot lichtbruin paard, maar met mijn 1.60 meter vond ik dit geen fijn paard. Hij gaf erg hoog op, zowel in draf al galop, waardoor ik aantal keer mijn evenwicht verloor. Gelukkig wel van paard kunnen wisselen en heb ik de rit voortgezet op een haflinger.

__Isabel__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 13:24

ik was 2 weken geleden, op zondag!

JuudKaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 19:27

He! Dat was een dag voorsat ik kwam om stage te lopen ;)

x_kaylee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 09:49

Hi allemaal! Dit topic is niet meer zo heel actief, maar toch even een berichtje wagen!

Ik ga in de herfstvakantie een strandrit maken bij manege Poelenburgh met 7 andere vriendinnen! Ik ben er nog nooit geweest maar aan jullie reacties te zien was het gewoon helemaal top! We zijn rond de 14/17 jaar (ik ben zelf 16 byna 17 en rij nu 9,5 jaar.)

Ik wilde graag weten welke pony's/paarden erg leuk zijn! Ik weet dat we niet zelf mogen kiezen, maar als ik eventueel de namen die worden genoemd op mijn reactie tegenkom dan weet ik in ieder geval welke ik wel en niet moet nemen, hetzelfde geld voor mijn vriendinnen! Twee ervan vinden het allemaal een beetje spannend dus ; welke zijn rustig en erg braaf (ze hoeven niet zozeer heel snel te zijn in rengalop). En voor de andere ; welke paarden zijn echt heel snel maar lief?

Ik zou zelf graag een pony/paard (ik ben 1.60 en heb zelf een verzorgpony ; newforest. Dus rij niet veel op (grote) paarden, maar ik ben er niet bang voor!) willen die enorm snel is maar die goed te houden is en gewoon heel lief!

Op de site zaten er echt een paar hele leuk bij! Ik weet verder niet wat hun karakter is en of ze uberhaupt mee mogen/gaan met een strandrit en of ze heel groot of klein zijn ; Dilayla, Utopia, Ullister, Floris, Bobby, Charly, Odin en Dark Angel (jaa het zijn er een hoop haha, sorry!)

Hoor graag van jullie! Alvast bedankt! Liefs x